رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان با حضور نوبه‌ای مراجع قضایی در زندان نیشابور
رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان با حضور نوبه‌ای مراجع قضایی در زندان نیشابور

در راستای رسیدگی به درخواست‌ها، تقاضاها و مشکلات قضایی زندانیان، مراجع قضایی شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در زندان نیشابور حضور یافتند.

به گزارش اختر شرق؛ محمد رضا رجبی، رئیس اداره زندان نیشابور، با بیان اینکه یکی از راههای کاهش جمعیت کیفری زندان، بازدیدهای نوبه‌ای و موردی قضات و سایر مسئولان قضایی از اندرزگاه‌ها است، عنوان کرد: برابر برنامه تنظیمی در دی ماه سالجاری از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مقرر گردید با حضور مراجع قضایی در زندان، نسبت به دیدار چهره به چهره با زندانیان و رفع مشکلات قضایی آنان اقدام گردد.

لازم به ذکر است؛ طبق برنامه اعلام شده و به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان از دی ماه سال جاری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب، تعدادی از روسای دادگاهها، بازپرسان و دادیاران شعبات دادگستری شهرستان‌های نیشابور، زبرخان و سرولایت در معیت مسئولین زندان به صورت نوبه‌ای در زندان حاضر و مددجویان در دیدار چهره به چهره با آنان، مشکلات قضایی خود را مطرح نموده و راهکارهای لازم جهت حل مشکلات قضایی آنان ارائه گردید. بدیهی است در این مرحله تعداد ۱۲۶ نفر از زندانیان با مراجع قضایی دیدار کرده و پاسخگویی به آنان انجام شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 48