رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است
رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف در دیدار با این خانواده‌ها بابیان اینکه شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران تاریخ فراموش‌نشدنی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش اختر شرق؛ علی رمضانی در دیدار با جانباز ۳۰ درصد کریم میثاقیان و جانباز و آزاده ۲۵ درصد بهبود صدیق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دیدار با جانبازان و ایثارگران مایه‌ی افتخار و مباهات مسئولان است و ملت شریف ایران قدردان ایثار، جان‌فشانی و فداکاری شهدا، ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های معزز آنان هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف در دیدار با این خانواده‌ها گفت: ایثار ایثارگران در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نمی‌شود و این عزیزان افتخارآفرینانی هستند که در عرصه‌های مختلف جامعه جلوه گری و درخشندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر حق‌تعالی افتخاری بسیاری گسترده برای انسان است.

رئیس بنیاد خواف افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در بین مسئولان وزنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری به این عزیزان انجام شود.

در این مراسم علی نطاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، عبدالرسول جوانشیری بخشدار بخش جلگه زوزن و جمعی از معتمدین معین حضور داشتند.

جانبازان ۳۰ درصد کریم میثاقیان و بهبود صدیق در پانزدهم آذر ۱۳۴۶ و دوازدهم خرداد ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود و در ۱۴ آذر ۳۶۹ و سی بهمن ۱۳۸۲ به مقام رفیع جانبازی نائل آمدند.

لازم به ذکر است؛ شهرستان خواف که ۲۷۰ کیلومتر از مشهد مقدس فاصله دارد، ۱۱۰ شهید، ۲۸۵ جانباز و ۳۴ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 23