امید و زندگی در تمام پهنه‌های شهر ساری و جاری‌ شده است
امید و زندگی در تمام پهنه‌های شهر ساری و جاری‌ شده است

رئیس گروه برنامه‌وبودجه شورای شهر مشهد بیان کرد: ما در ابتدای دوره شعار «مشهد؛ شهر امید وزندگی» را مطرح کردیم و گام‌های بسیاری نیز در جهت تحقق آن برداشتیم؛ بر همین اساس، امروز مدعی هستیم که زندگی در نقاط مختلف و تمام پهنه‌های شهر ساری و جاری‌شده است.

به گزارش اختر شرق؛ بتول گندمی در مراسم افتتاح پروژه تفریحی زیست پارک ضمن تبریک عید قربان و تقدیر و تشکر از تمامی عوامل ساخت و اجرای این کلان پروژه، اعم از معاونت خدمات، سازمان میدان‌ها، شهرداری منطقه ۹، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و …، اظهار کرد: اجرای چنین مجموعه‌های سنتی، در قیاس با انجام کارهای مدرن، به‌نحوی‌که بتواند با اصل خود انطباق کامل داشته باشد، کار بسیار دشوار و سختی است و زحمات خاص خود را دارد.

گندمی با اشاره به‌روزهای پایانی فعالیت شورای پنجم، بیان کرد: ما در ابتدای دوره شعار «مشهد؛ شهر امید وزندگی» را مطرح کردیم و گام‌های بسیاری نیز در جهت تحقق آن برداشتیم؛ بر همین اساس، امروز مدعی هستیم که زندگی در نقاط مختلف و تمام پهنه‌های شهر ساری و جاری‌شده است.

وی در ادامه افزود: عملکرد شورای پنجم در حوزه عمرانی نیز بی‌نظیر بوده که البته برخی آن را نقد کرده و مدعی شدند که شورای پنجم هم مثل گذشتگان پل ساخته است؛ به عقیده ما، این هنر شورای پنجم و مدیریت شهری بوده که توانسته نه‌تنها معادل ۲۰ سال گذشته، بلکه فراتر از آن برای شهر پل و تقاطع و … بسازد تا دغدغه‌های حمل‌ونقلی و معضلات ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در برخی مسیرها برطرف شود.

رئیس گروه برنامه‌وبودجه شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه‌هایی مثل کوه‌پارک و زیست پارک و کوهشار و تعداد زیادی پارک‌های محلی و منطقه‌ای که در این دوره طراحی و اجرا و بهره‌برداری شد، تصریح کرد: عموم مردم به‌خوبی دیده‌اند که چه استقبال باشکوه و پرشوری از این پروژه‌ها شده است؛ از سوی دیگر، با تکیه‌بر سیاست توسعه متوازن، پارک‌های متعددی با مساحت‌های چند هکتار در مناطق کم برخوردار شهر ایجادشده و در اختیار شهروند قرارگرفته است.

گندمی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم خاطرات شورای پنجم در اذهان شهروندان مشهدی باقی بماند و آنان که مسئولیت‌های بعدی را پذیرفتند نیز بتوانند بهتر و بیشتر از این دوره برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه کمبودهای ناشی از کم‌کاری‌های صورت گرفته طی ۴۰ سال گذشته باید با سرعت و به‌زودی رفع شوند، افزود: اگر آنچه اتفاق میفتد را در قالب وظیفه موردتوجه قرار دهیم و منتی هم بابت آن به مردم نداشته باشیم، خیلی از امکاناتی که امروز برای تحقق آن در کوتاه‌مدت تلاش می‌کنیم، می‌توانست در دهه دوم و سوم انقلاب به سرانجام برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند؛ به همین دلیل است که مردم از ما دلخورند و وقتی کمبودی ایجاد می‌شود نسبت به مسئولانشان بی‌اعتمادند.

گندمی در پایان بیان کرد: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تاکنون پیوسته سعی کرده تا در جهت تحقق وعده‌هایی که به شهروندان داده گام بردارد و مقابل آن‌ها شرمنده نباشیم؛ امیدواریم آیندگان بتوانند عملکردی بهتر از ما داشته باشند. 

image_printچاپ مطلب

Visits: 5