رئیس ورزش و جوانان شهرستان کاشمر معرفی شد
رئیس ورزش و جوانان شهرستان کاشمر معرفی شد

در نشست معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با ساقی فرماندار شهرستان کاشمر رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ومعرفی شد.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر دراین نشست گفت: با توجه به پیشینه ورزشی شهرستان هم حوزه ورزش و جوانان از دغدغه های اصلی مدیریت اجرایی شهرستان بوده که نیازمند توجه بیشتر و  بیش از پیش در حوزه استانی و کشوری است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه حوزه جوانان به دلایلی مغفول مانده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه توجه به جوانان و نیازهای حوزه جوانان نیازمند نگاه تازه ای است.

ساقی با بیان اینکه علی رغم همه محدودیتها درحوزه اعتباری تدبیر و هنر مدیریت را می طلبد تا از ظرفیتهای موجود درراستای بهره وری بیشتر در سیستم بهره گیری نماید، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت هیاتها ی ورزشی و حضورجوانان فعال در این حوزه باید شاهد اقدامات بهتر و تاثیرگذار در ورزش و جوانان نسبت به گذشته باشیم

ساقی تاکید کرد: باید مدیریت جدید ورزش و جوانان شهرستان با برنامه زمانبندی شده بدنبال رفع نواقص و کاستیهای موجود با هم افزایی بین هیاتهای ورزشی باشد.

وی ادامه داد: اماکن ورزشی فرسوده و پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش از اولویتهایی است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه تغییر و تحول فی نفسه بد نیست و برای بهبود امورباید صورت پذیرد تصریح نمود امیدواریم در یک فضای جدید بااستفاده از همفکری صاحب نظران و کارشناسان حوزه ورزش و جوانان شاهد اتفاقات مثبت دراین حوزه بیش از پیش باشیم.

جبار قوچان نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات محمد شایگان با بیان اینکه فلسفه تغییر و تحول و جابجایی را باید به فال نیک گرفت و به عنوان یک فرصت برای اقدامات موثر و خیر در هر حوزه ای دیده شود، عنوان کرد: باید در سایه تلاش شبانه روزی و تعامل با فرماندار و هیاتهای ورزشی و سایر بخش ها شرایط بهتری را برای ورزش و جامعه ورزش ی شهرستان شاهد باشیم.

لازم به ذکر است؛ دراین جلسه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن ابلاغ و معرفی حکم رضا شهنازی به عنوان رئیس ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از خدمات پنجساله محمد شایگان تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 51