رئیس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد: اختر شرق الگوی کار واقعی دانشجویان است
رئیس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد: اختر شرق الگوی کار واقعی دانشجویان است

رئیس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد گفت: دانشجویان ما در کنار آموزش‌های تئوریکی که می‌گذرانند، از پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق به عنوان الگوی کار واقعی استفاده می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ مراسم دومین سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق امروز با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در محل سالن جلسات مرکز علمی کاربردی خبرنگاران در مشهد برگزار شد.

 سرکار خانم دکتر ذبیحی، رئیس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد در این مراسم با اشاره به اینکه شروع سومین سال از تاسیس پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق همزمان با یک رویداد مهم در تقویم تاریخ ما یعنی روز دانشجو شده است، اظهار کرد: روزی که سرآغاز جنبش دانشجویی بوده و پرچم حرکت دانشجویی به اهتزاز درآمده است و بنده این روز را گرامی می‌دارم و به تمامی اهالی و تیم قوی اختر شرق تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: مرکز ما به عنوان یک مرکز آموزش علمی کاربردی، متولی برگزاری دوره‌های علمی آموزشی از طریق برگزاری رشته‌های خبرنگاری، تبلیغات، عکاسی و … است که وجود چنین پایگاهی در کنار دانشگاه، اتفاق بسیار خوب و بزرگی بوده و هست چرا که دانشجویان ما در کنار آموزش‌های تئوریکی که می‌گذرانند، از این پایگاه خبری به عنوان الگوی کار واقعی استفاده می‌کنند.

خبرنگار: سمیه قنبری

image_printچاپ مطلب

Visits: 194