رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان: استفاده از علم و تفکر نخبگانی سربازان در اولویت پلیس خراسان رضوی
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان: استفاده از علم و تفکر نخبگانی سربازان در اولویت پلیس خراسان رضوی

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: مدل مدیریتی سربازان ولایت در نیروهای مسلح ایران الگو و شایسته است و همه ما که مفتخر به عنوان سربازی و به فرمایش مقام معظم رهبری مجاهد فی سبیل ا… هستیم باید با تعهد به مسئولیت، اخلاق محوری و صداقت اهتمام جدی در انجام ماموریت‌ها و ایفای نقش خود داشته باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در آیین ششمین دوره آموزشی مرکز فرعی انتظامی خراسان رضوی که در ستاد فرماندهی پلیس استان برگزار شد با تبریک ماه رجب گفت: یاد و خاطره بیش از ۲۲۰ هزار شهید والامقام دفاع مقدس وهمه شهدای عزیز و مظلوم نیروی انتظامی را که جان در طبق اخلاص گذاشته و تن به خاک، روح به خدا و راه سعادت را به ما دادند.

حجت الاسلام علیرضا رامیار، خدمت به نظام مقدس انقلابی، اسلامی و ولایی را یک توفیق بزرگ دانست و عنوان کرد: مدل مدیریتی سربازان ولایت در نیروهای مسلح ایران الگو و شایسته است و همه ما که مفتخر به عنوان سربازی و به فرمایش مقام معظم رهبری مجاهد فی سبیل ا… هستیم باید با تعهد به مسئولیت، اخلاق محوری و صداقت اهتمام جدی در انجام ماموریت‌ها و ایفای نقش خود داشته باشیم.

حجت الاسلام رامیار استفاده از علم و تفکر نخبگانی سربازان را یکی از اولویت‌های مهم پلیس خراسان رضوی بر شمرد و اظهار کرد: با تکیه بر خلاقیت‌ها و ابتکار عمل می‌توانیم وظایف خود را به نحو شایسته و بایسته انجام دهیم.

لازم به ذکر است؛ در این دوره ۱۹۷ سرباز وظیفه در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، دیپلم و زیر دیپلم آموزش‌های نطامی را طی کردند.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 198