رئیس شورای قضایی استان: لزوم کاهش جمعیت کیفری؛ توانمندسازی زندانیان و حمایت از خانواده‌ها
رئیس شورای قضایی استان: لزوم کاهش جمعیت کیفری؛ توانمندسازی زندانیان و حمایت از خانواده‌ها

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر لزوم استمرار کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت مددجویان به آغوش خانواده و جامعه تأکید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ غلامعلی صادقی رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای سخن می‌گفت با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری، عنوان کرد: در زمینه کاهش جمعیت کیفری باید به مسأله کنترل مجرمان حرفه‌ای و اصلاح مجرمین به صورت توأمان توجه کرد تا به لطف خدا شاهد موفقیت بیشتر در این زمینه باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه توجه به مسأله زندان و زندانیان، عنوان کرد: در مدت اخیر شاهد تحرکات بسیار خوب ریاست محترم سازمان زندانها و حضور مکرر در زندانهای مختلف با هدف رسیدگی و حل مشکلات مددجویان بوده‌ایم و در استان خراسان رضوی نیز با وجود همین الگو قضات و مسئولان در زندانها حضور پیدا کرده و در پی حل مشکلات مددجویان هستند و بر همین اساس بحمدالله شاهد کسب توفیقات خوبی نیز بوده ایم.

در این جلسه غلامعلی صادقی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و سایر دست اندرکاران مقابله با جرایم خاص خواست تا از تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی استفاده نماید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 66