رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد: استفاده از هنر در ترویج معارف اسلامی
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد: استفاده از هنر در ترویج معارف اسلامی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد گفت: استفاده از هنر در ترویج معارف اسلامی از مهمترین راهکارهای برنامه ریزی تربیت اسلامی است.

به گزارش اختر شرق؛ در جلسه شهریور ماه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به موضوع برنامه ریزی، تدوین و ساماندهی در خصوص تربیت اسلامی و آموزه‌های دینی با رویکرد نماز بود که امام جمعه در این زمینه گفت: استفاده از فضای مجازی و ابتکارات جدید در این زمینه و همچنین استفاده از هنر در راه ترویج معارف اسلامی از مهمترین راهکارها می‌باشد.

در ادامه جلسه حامد قربانی فرماندار شهرستان گناباد ضمن تشکر از مردم بخاطر اینکه موارد بهداشتی را در مراسم مذهبی رعایت نمودند بر تأکید مقام معظم رهبری به گسترش، تقویت اعتقادات و ارزشهای دینی خصوصاً اقامه نماز در میان کودکان و نوجوانان و جوانان و با عنایت به ابزارهای جدید امروز خصوصاً فضای مجازی خواستار ارائه راهکارهای جدید در این زمینه شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مقرر شد تا کارگروه ویژه‌ای جهت تدوین برنامه‌ها عملیاتی در حوزه ترویج ارزش دینی و اقامه نماز در سطح جامعه تشکیل گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7