رئیس دادگستری خوشاب:  برای پیشگیری از جرم ایراد کار را با راه‌حل برای مردم بیان کنیم
رئیس دادگستری خوشاب:  برای پیشگیری از جرم ایراد کار را با راه‌حل برای مردم بیان کنیم

در دیدار سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب به همراه جمعی از کارکنان این شبکه که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، رئیس دادگستری خوشاب گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم ایرادات را با راه‌حل به مردم بگوییم و تلاش کنیم از حجم ورودی پرونده‌ها به دادگستری بکاهیم.

به گزارش اختر شرق؛ سید جعفر طیار صابری با اظهار اینکه نیاز هست در بحث پرورشی در سیستم آموزشی ما اقدامات بیشتری انجام شود، افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و به تولید محصولات دامی و کشاورزی کشور نیاز دارد.

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: دامپزشکی با حمایت دستگاه قضا وظایف حاکمیتی خود را پیگیری می‌نماید و از مساعدت و حمایت‌های ریاست دادگستری و دادستان محترم در این زمینه تقدیر می‌کنیم.

محمود ترخاصی عنوان کرد: سازمان دامپزشکی بر اساس مقوله پیشگیری پایه‌گذاری شده است؛ و سعی شده با همین نگاه وظایف حاکمیتی دنبال شود و با نظارت مستمر و پیگیری مشکلات بهداشتی حل شود. نمونه‌برداری از فراورده‌های خام دامی، نظارت بهداشتی بر ذبح دام و درکل نظارت بهداشتی بر کلیه فراورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره بر همین اساس در شهرستان در حال انجام است.

 وی در پایان گفت: تا جایی که توانسته‌ایم از مرغداران شهرستان در اعطای مجوزهای جوجه ریزی و بارگیری حمایت کرده و حمایت خواهیم کرد چراکه ما نیاز به فراورده‌های خام دامی داریم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 28