دیواره سنگ‌نوردی تربت‌جام افتتاح شد
دیواره سنگ‌نوردی تربت‌جام افتتاح شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام از افتتاح دیواره سنگ‌نوردی در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام از افتتاح دیواره سنگ‌نوردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام عنوان کرد: دیواره سنگ‌نوردی (بولدرینگ) که از سال ۹۷ استارت خورد سرانجام پس از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی رئیس و اعضای هیئت کوهنوردی به بهره‌برداری رسید و طی مراسمی با حضور کاظمی معاونت محترم فرمانداری شهرستان تربت‌جام، زحمتکش رئیس هیئت کوهنوردی استان، اعضای شورای اسلامی شهر تربت‌جام و جمعی از مسئولین، روسای ادارات، روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته کوهنوردی افتتاح گردید.

وی اظهار کرد: این سازه تمرینی به مساحت ۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون ریال به همت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان و مساعدت‌های مالی هم نوردان و خیرین و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان در محل سالن وحدت تربت‌جام احداث گردید و این دیواره در فضایی طراحی و احداث‌شده که بانوان علاقه‌مند به این رشته هم می‌توانند بدون دغدغه از این مکان بهره‌برداری نمایند.

سپهری در پایان ضمن تشکر از حضور گرم همه مسئولین بخصوص معاونت محترم فرمانداری شهرستان، اظهار کرد: امیدواریم با احداث این دیواره بتوانیم زیرساخت‌های لازم جهت شناسایی و معرفی جوانان مستعد را فراهم کرده باشیم و روزبه‌روز شاهد رشد و شکوفایی این ورزش مفرح در میان خانواده‌ها باشیم و گامی مثبت در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برداریم.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه این مراسم از خیرین و متصدیانی که به نحوی در احداث این دیواره مشارکت داشتند با اهداء لوح یادبود تجلیل و قدردانی شد. ونیز هدایایی از سوی هیئت استان به محمود جامی رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان به‌پاس زحمات وی اهداء گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3