دیدار مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوین با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان
دیدار مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوین با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوین با سرهنگ رجبی فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اختر شرق؛ در این دیدار سید جواد سجادی منش ضمن خدا قوت و تبریک انتصاب از تلاش‌های مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در برقراری امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد و گفت: بدون شک امروز امنیت یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و سلامتی و آرامش جامعه حاصل تلاش، فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی افرادی است که از هیچ کوششی در راه ثبات امنیت و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی فروگذاری نمی‌کنند.

وی دستاورد و فعالیت‌های مشترک نیروی انتظامی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان را در شناسایی اتباع بیگانه مثبت ارزیابی کرد و خواستار برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مدیریت این اداره و همکاری نیروی انتظامی در سطح واحدهای تولیدی شد.

در ادامه این دیدار سرهنگ رجبی با بیان اینکه جایگاه کار و کارگر بسیار ممتاز است، اظهار کرد: کشورها با کار و تلاش اعتبار پیدا می‌کنند و با فرهنگ، رونق وجهش تولید ایجاد می‌شود.

وی بر رابطه مستقیم اشتغال و افزایش امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ کار را نهادینه کرد و نهادینه کردن این فرهنگ باعث کاهش جرایم در شهرستان خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: با نگاه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری، اهمیت و نقش فرهنگ‌سازی در خصوص کار و اقتصاد که باعث استقلال کشور می‌شود را متوجه می‌شویم؛ چرا که هر چه از موضوع کار و اشتغال فاصله گرفته شود کشور دچار وابستگی می‌شود.

این مقام مسئول ضمن اعلام حمایت از رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: فرماندهی نیروی انتظامی آماده هر گونه هماهنگی، تعامل و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در خصوص پیشگیری از معضلات اجتماعی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 99