دیدار تعدادی از فعالان اقتصادی با استاندار خراسان رضوی
دیدار تعدادی از فعالان اقتصادی با استاندار خراسان رضوی

در راستای بیست و سومین هفته یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، تعدادی از سرمایه‌گذاران با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در این ملاقات‌ها که به‌صورت جداگانه صورت گرفت، بعد از شنیدن مشکلات و موانع پیش روی فعالیت فعالان اقتصادی دستورات لازم را برای پیگیری و رفع آن‌ها صادر کرد.
گفتنی است؛ مدیران شرکت وصال گستر طب، کشت و صنعت چین‌چین و یک فعال اقتصادی در صنف فخاران از حاضران در این دیدارها بودند.
لازم به ذکر است؛ شرکت وصال گستر طب درزمینهٔ تولید تجهیزان دندانپزشکی اعم از یونیت، اتوکلاو و سایر محصولات فعالیت می‌کند که با داشتن ۳۸ نفر نیرو امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته می‌شود.
دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال و واگذاری محل تولید از واحدهای تملیکی بانک‌ها، ازجمله درخواست‌های این واحد تولیدی بود که معتمدیان برای برطرف سازی مشکلات این مجموعه قول پیگیری داد.
 شرکت کشت و صنعت چین‌چین هم درزمینهٔ تولید رب گوجه‌فرنگی، انواع مرباجات و انواع کنسرو فعالیت می‌کند که نیم‌قرن سابقه آن است. در این راستا مدیران این واحد تولیدی درخواست‌هایی در دیدار با استاندار خراسان رضوی مطرح کردند که قول مساعد برای تأمین این نیازها داده شد.
همچنین مدیران یک مجموعه تولید سفال و آجر فشاری از صنف فخاران، در دیدار با استاندار خراسان رضوی از مشکلات کارگاه محل فعالیت خود گفتند که به‌تازگی فعالیت خود را پس از مدتی رکود با ۳۰ نفر از سر گرفته است.
عمده مشکلات این کارگاه تولیدی تأمین نقدینگی بود که در این نشست با حضور استاندار خراسان رضوی برای آن‌های چاره‌اندیشی صورت گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 49