بحران خردورزی جمعی، ریشه و بنیان مشکلات کشور است
بحران خردورزی جمعی، ریشه و بنیان مشکلات کشور است

عضو هیئت‌علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ریشه و بنیان مشکلات، بحران خردورزی است که در اینجا منظور از خرد علم نیست، بلکه منظور شعور و تقواست.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر جبار رحمانی عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به همراه دکتر کامران داوری، دکتر کمال ‏الدین ناصری در دانشکده منابع طبیعی و محیط‏زیست دانشگاه فردوسی مشهد، به‌نقد و بررسی کتاب «جستارهایی در مسئولیت اجتماعی دانشگاه ایرانی و بحران‌های زیست‌محیطی» در حضور جمعی از دانشجویان علاقه ‏مند، پرداختند.

دکتر رحمانی سخنان خود را با توضیح الگوی مواجه با بحران آغاز نمود و به این موضوع که دانشگاه تنها نهادی است که مسائل و مشکلات را مطرح می‏نماید و به دنبال سهمی در حل مشکلات است، اشاره کرد.

دکتر کامران داوری عضو هیئت‌علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد حوزه ‏های عمل دانشگاه را بیان نمود و به بیان مسئولیت‏های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‏ها پرداخت و کشور را با حجم زیادی از بی ‏اخلاقی مواجه دانست.

دکتر کمال‏ الدین ناصری عضو هیئت‌علمی گروه طبیعت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه فردوسی مشهد بابیان قسمتی از کتاب خود مشت و مالی دکتر باستانی پاریزی سخنان خود را آغاز کرد و در ادامه به بازنگری نقادانه دانشگاه از خودش اشاره نمود.

خبرنگار: عاطفه مرتضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 47