دو باب سالن مطالعه در شهرستان مشهد افتتاح شد
دو باب سالن مطالعه در شهرستان مشهد افتتاح شد

دو باب سالن مطالعه هم‌زمان با هفته وحدت و در راستای تکریم ارباب‌رجوع با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در شهرستان مشهد افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ مهر و مؤمن‌های مطالعه خردمندان و طلیعه دانش هم‌زمان با هفته وحدت و در راستای تکریم ارباب‌رجوع با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی؛ مهری عاقبتی، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره کل و محمدرضا بدیع زادگان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد در شهرستان مشهد افتتاح شد.

در ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، گفت: هدف ما در کنار رسالت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ایجاد فضاهای امن و آرام برای مراجعین در رابطه با خدمات کتابخانه‌ای است. ازآنجاکه به علت محدودیت‌های منابع دولتی و پراکندگی‌های وسیع شهری امکان احداث کتابخانه در همه مناطق مقدور نیست، اداره کل کتابخانه‌های عمومی در جهت تکریم ارباب‌رجوع، درخواست مراجعین برای تأمین فضاهای مطالعاتی امن و مناسب اقدام به واگذاری مجوز به سالن‌های مطالعه شخصی نموده است.

وی افزود: در همین راستا هم‌زمان با هفته وحدت دو سالن مطالعه خردمندان ویژه آقایان و طلیعه دانش ویژه خانم‌ها در شهرستان مشهد افتتاح شد.

لازم به ذکر است؛ سالن مطالعه خردمندان در خیابان سامانیه ۲، هاشمیه ۱/۱، پلاک ۲/۱۹۴ با مساحت ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۴۸ مترمربع با ظرفیت ۶۸ نفر ویژه آقایان و سالن مطالعه طلیعه دانش در خیابان راهنمایی، راهنمایی ۹، پلاک ۱۹ با مساحت ۴۹۸ مترمربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع با ظرفیت ۶۰ نفر ویژه خانم‌ها و امکانات اتاق‌های vip، سالن غذاخوری و اینترنت پرسرعت آماده ارائه خدمات به مراجعین می‌باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 99