دومین کنگره ملی ۱۲۱۴ شهید ترشیز کهن برگزار شد
دومین کنگره ملی ۱۲۱۴ شهید ترشیز کهن برگزار شد

اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی ۱۲۱۴شهید ترشیز کهن با حضور سردار فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام استان، فرماندار، امام جمعه و روسای کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر دراین نشست با اشاره به اینکه بعد از برگزاری انتخابات مجلس استارت کار برگزاری کنگره در منطقه ترشیز زده شد، تصریح کرد: خرد جمعی را در دستور کار اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ها گذاشته‌ایم و همه ایثارگران و خانواده شهدا، اصحاب رسانه و افرادی که می‌توانند دخیل در امر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شوند را دعوت کرده‌ایم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه برگزاری کنگره‌ها می‌تواند این را تقویت کند و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم، عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه اقلیت‌های مذهبی، دینی و سنین و اقشار مختلف پای‌کار آمدند تا باعث وحدت شوند و ما اعتقاد داریم که یکی از خروجی‌های برگزاری کنگره، ایجاد وحدت در شهرستان و منطقه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه کمیته ارزیابی و مستندسازی با هدف ماندگاری اقدامات کمیته‌های کنگره منطقه ترشیز نیز تشکیل شده است، اذعان کرد: باید حرکت ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت صورت گیرد و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی همانند دوران دفاع مقدس باید جاری شود.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 77