دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای کاشمر راه اندازی شد
دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای کاشمر راه اندازی شد

دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان کاشمر با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان کاشمر و تنی چند از مسئولان کاشمر همزمان با روز تاسوعای حسینی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر در مراسم افتتاح این مرکز که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، گفت: این مرکز تجمیعی که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با همکاری، بسیج جامعه پزشکی کاشمر، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر، مرکزافق آستان مقدس امامزاده سید مرتضی علیه السلام و شبکه بهداشت درمان کاشمر راه اندازی شده است.

دکتر یزدانی گفت: یکی از دغدغه‌های ما در بحث واکسیناسیون عمومی جامعه خدمت‌رسانی به مردم در حاشیه شهر و مناطق کمتر برخوردار بود که این مهم با همکاری ناحیه بسیج سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین بسیج جامعه پزشکی کاشمر محقق شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۳ درصد شهروندان کاشمری حداقل دوز اول واکسن خود را دریافت نموده اند، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار دوز واکسن وارد شهرستان شده است و حداقل ۴۲ هزار نفر دوز اول را دریافت نموده و بیش ازهفت هزار نفر نیز دوز دوم واکسن را دریافت نموده اند.

وی افزود: شهرستان کاشمر در بین شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تزریق واکسن کرونا رتبه دوم را دارد.

دکتر یزدانی با اشاره به اینکه این مراکز تجمیعی که در دوشیفت صبح و عصر خدمات واکسیناسیون را به گروه‌های هدف فراخوان شده ارائه مینمایند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی واکسیناسیون کرونا، متولدین ۱۳۵۸ به قبل جهت واکسیناسیون در این شهرستان فراخوان شده اند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 42