دومین جلسه کمیته هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان سبزوار برگزار شد
دومین جلسه کمیته هماهنگی بانک‌های عامل شهرستان سبزوار برگزار شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار از برگزاری دومین جلسه کمیته هماهنگی بانک‌های عامل این شهرستان در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و کرونا با حضور حسین شاد سرپرست فرمانداری ویژه، روسات ادارات و بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در ابتدای جلسه محمود یزدی به بیان آمار عملکرد اشتغال ایجادی دستگاههای اجرایی دارای تعهد اشتغال و همچنین رتبه‌بندی بانک‌های عامل و دستگاههای اجرایی در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا پرداخت و گفت: در شرایط فعلی تمام تلاش همه ما می‌بایست بر حفظ اشتغال موجود باشد و روسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهرستان باید با حساسیت و دغدغه به مسائل ورود پیدا کرده و با حداکثر توان تلاش نمایند تا اعتبارات ابلاغی در شهرستان جذب شود.

دکتر شاد ضمن تشکر از بانک‌ها در جهت پرداخت تسهیلات کرونا و اشتغالزایی در شهرستان، تصریح کرد: از مجموع ۷۵ میلیارد تومان درخواست تا کنون ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

شاد گفت: با توجه به فرصت باقیمانده جهت ثبت نام تسهیلات مربوط به کرونا، بانک‌ها تعامل بیشتری با متقاضیان داشته باشند تا به این عزیزان در حوزه شغلی‌شان کمک شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2