دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ششتمد برگزار شد
دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ششتمد برگزار شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سبزوار از برگزاری دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ششتمد با حضور محمد کلاته فرماندار شهرستان و جمعی از روسای بانک‌های عامل، با موضوع پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در محل فرمانداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در ابتدای جلسه کلاته فرماندار ششتمد ضمن خیر مقدم به بیان نکاتی در خصوص تسهیلات پرداختی حمایتی کمیته امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت و خواستار جذب حداکثری این منابع گردید.

سپس در ادامه محمود یزدی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سبزوار از بانک‌های عامل درخصوص مساعدت و همکاری در پرداخت تسهیلات به طرح‌های واجد شرایط شهرستان تشکر نمود.

وی گفت: یک موضوع مهم در شرایط اقتصادی امروز که بایستی به موازات برگزاری جلسات کارگروه اشتغال به آن توجه داشته و آن را در اولویت قرار دهیم نگاه مهم و اثر گذار به حفظ اشتغال موجود است و اینکه مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان را پیگیری و رصد نماییم.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سبزوار، همچنین گزارش کاملی از برنامه‌های انجام شده اشتغال در سال جاری عملکرد شهرستان سبزوار را ارائه کرد و در خاتمه نیز بانک‌های عامل گزارشی از آمار و عملکرد خود در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی ارائه نمودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1