دشمن به دنبال واردکردن دغدغه‌های کاذب است
دشمن به دنبال واردکردن دغدغه‌های کاذب است

امام‌جمعه اهل سنت گفت: باید مراقب دشمن باشیم و غفلت نکنیم دشمن به دنبال واردکردن دغدغه‌های کاذب است.

به گزارش اختر شرق؛ در آستانه فرارسیدن یوم ا… ۲۲ بهمن به همت کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر همایش علمای شیعه و اهل سنت تربت‌جام در محل مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه اهل سنت و مسئول کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر تربت‌جام با تبریک فرارسیدن یوم ا… ۲۲ بهمن و گرامی داشت یاد و نام شهدا به‌ویژه سردار شهید سلیمانی گفت: به برکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آنچه مسلم است بعد از انقلاب پیامبر (ص)، انقلاب اسلامی بهترین انقلاب بعد از صدر اسلام است و روزبه‌روز بر قلب‌های مردم جهان تأثیر ایمانی می‌گذارد مانند آنچه قرآن می‌خوانیم و بیشتر مشتاق می‌شویم.

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی افزود: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برادری، وحدت و اخوت رابین فرق اسلامی ایجاد کردند و دشمن قصد تفرقه، تخریب و مفسده دارد و همان‌طور که نماز واجب است همه باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم که برای دشمن شیعه و اهل سنت فرقی ندارد.

وی تصریح کرد: فتنه جدید دشمن ایجاد اختلاف و نفوذ بین علما و حوزه‌های علمیه است و مهم‌ترین مسئله نظام وحدت و امنیت است که در سایه وحدت امنیت برقرارمی شود و در سایه امنیت همه فعالیت‌ها انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: در دهه ۷۰ توسط گروه طالبان در منطقه ناامنی به وجود آمد حتی علما نمی‌توانستند در مساجد اذان بگویند که به برکت بسیجیان و نیروهای مسلح الحمدالله امنیت پایدار برقرار شد و باید همه شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی و امنیت در کشور باشیم.

امام‌جمعه اهل سنت با اشاره به دستاوردهای نظام گفت: انقلاب اسلامی تأثیرات زیادی بر منطقه و جهان داشته است و در حوزه‌های سیاسی، علمی، اقتصادی، فناوری، علوم و فضایی و دفاعی سرآمد کشورهای جهان است و استکبار جهانی جرئت حمله به ایران را ندارد و همگان باید نعمت اقتدار کشور را قدر بدانیم. امام‌جمعه تربت‌جام نیز گفت: پرونده نظام اسلامی در همه عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف قابل افتخار و عرضه است و با همه فشارهای استکبار جهانی ۴۰ سال بدون تکیه به شرق و غرب روی پای خودش مقاوم ایستاده است.

حجت‌الاسلام معتمدی فر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی اگر توان داشتند تا الآن نظام ما را نابودمی کردند و حضور علما در عرصه‌های امتحان باید دشمن‌شکن باشد.

وی تصریح کرد: باید مراقب دشمن باشیم و غفلت نکنیم دشمن به دنبال واردکردن دغدغه‌های کاذب است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3