دستگیری یکی از مخلین نظم و امنیت سرخس
دستگیری یکی از مخلین نظم و امنیت سرخس

یکی از اراذل‌واوباش معروف سرخس که مدتی برای خودش ابهتی پوشالی ایجاد کرده بود در تور اطلاعاتی و عملیاتی مأموران هنگ مرزی شهرستان سرخس گرفتار شد.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: این شرور سابقه‌دار ملقب به (ع. ق) از چندین سال قبل اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در برخی از مناطق سرخس کرده بود.

علی حق‌شناس با تأکید بر اینکه همان‌طور که از ابتدای کارم به مردم شریف شهرستان قول داده بودم به اراذل‌واوباش، اجازه عرض‌اندام نخواهم داد و با اشد مجازات برخورد خواهد شد، تصریح کرد: با یکپارچه‌سازی کلیه نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، تمامی شهرستان در رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی قرار داشته و گردن هتاکان به جان و مال و ناموس مردم را مانند گذشته خواهیم شکست.

وی ادامه داد: در مواردی که جرمی در شهرستان به وقوع می‌پیوندد و خاطر مردم شریف را مکدر می‌سازد، مردم اطمینان داشته باشند ما از لحظات اولیه، اقدامات لازم را انجام و برخی اوقات به دلیل مسائل حفاظتی تا قبل از حصول نتیجه، امکان اعلان عمومی را نداریم و در جریانات اخیر شهر، دستگیری‌های متعددی داشته‌ایم.

دادستان سرخس در پایان خاطرنشان کرد: دادستانی و کلیه نیروهای انتظامی نظامی و امنیتی به مردم اطمینان می‌دهند امنیت آنان، خط قرمز ماست.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4