دستگیری متهمان به سرقت در قوچان
دستگیری متهمان به سرقت در قوچان

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از دستگیری سه متهم به سرقت محتویات و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ قدیر مصر خانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیرشده به چهار فقره سرقت شامل دو فقره سرقت سیم و کابل، یک فقره سرقت از ساختمان‌های ناتمام و یک فقره کش روزنی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف که همدست وی نیز طی عملیات جداگانه‌ای دستگیر شد.

سرهنگ مصر خانی در ادامه با اشاره به یک عملیات موفقی آمیز دیگر، از دستگیری یک متهم و کشف هشت رأس گوسفند سرقتی از ناحیه وی خبر داد.

وی گفت: در پی سرقت هشت رأس گوسفند دریکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مأموران انتظامی با استفاده از سرنخ‌های موجود و بررسی شیوه‌های سرقت، به یک متهم سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پایان با اشاره به اموال سرقتی، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4