دستگیری سارقان تجهیزات دکل‌های فشار قوی در کاشمر
دستگیری سارقان تجهیزات دکل‌های فشار قوی در کاشمر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری سارقان تجهیزات دکل‌های فشار قوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ مهدی قاسمی در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت تجهیزات دکل‌های فشار قوی برق در این شهرستان، مأموران دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ قائم وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۲ قائم با انجام تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند سه نفر متهم را در این خصوص شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی از تجهیزات سرقت شده را کشف و ضبط کرده و در یک عملیات ضربتی هر سه نفر آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ قاسمی با بیان این مطلب که متهمان که در ابتدا منکر هرنوع جرمی بودند در مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس ناگزیر لب به بیان حقیقت گشوده و به شش فقره سرقت لوازم و تجهیزات دکل‌های فشار قوی برق اعتراف کردند، تصریح کرد: با حضور نماینده حقوقی شرکت برق منطقه برق استان خراسان در محل، مالکیت اموال کشف شده به شرکت برق منطقه‌ای خراسان تأیید شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 2