دستگیری ۳ متهم به سرقت و ۲ مالخر در مشهد
دستگیری ۳ متهم به سرقت و ۲ مالخر در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان سه سارق و دو مالخر دستگیر در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ جواد شفیع‌زاده ‌در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل و لوازم کامپیوتری در نیمه‌های شب دریکی از مناطق شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شفیع‌زاده اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی سه متهم سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی بابیان این‌که متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده سه فقره سرقت وسایل خانه و یک فقره سرقت از یک شرکت اعتراف و عنوان داشتند که اموال را به یک مالخر فروخته‌اند که باراهنمایی متهمان دو مالخر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این دو مالخر تجهیزات رایانه‌ای شامل شش عدد مانیتور، چهار عدد کیس کامپیوتر و تلویزیون و دو دستگاه کیس دیگر را هم که به‌صورت قطعه‌قطعه به فروش رسانده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه با اعلام این‌که با دستگیری سه متهم به سرقت و دو مالخر، ‌تاکنون پرده از چهار فقره سرقت برداشته‌شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده‌های تکمیلی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 26