دستور انتقام سخت ولی‌فقیه صادرشده است، منتظر ما باشید
دستور انتقام سخت ولی‌فقیه صادرشده است، منتظر ما باشید

مسئول ادارات و نمایندگی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکای جهان خوار، باواسطه یا بی‌واسطه جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است تا انقلاب اسلامی را زمین بزند، گفت: دشمن فکر‌ نکند اگر سردار سلیمانی را شهید کرد، می‌تواند فرار کند.

به گزارش اختر شرق؛ راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان تایباد در برائت و انزجار از ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از میدان وحدت به سمت مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود غلامی جامی مسئول ادارات و نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع راهپیمایان تایبادی با تسلیت شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش گفت: از ابتدای خلقت دو جریان حق و باطل شکل گرفت، جریان حق به رهبری حضرت آدم و جریان باطل به رهبری شیطان بود. جریان باطل به دنبال استکبار بود و جریان حق به دنبال استکبارستیزی و این دو جریان از گذشته تا امروز باهم در ستیز بوده و هستند.

وی عنوان کرد: جریان باطل به دنبال انتشار رذایل اخلاقی بود، بنابراین از دل جریان باطل تمدنی شکل گرفت به نام تمدن غرب که عمده دغدغه این تمدن، اقتصاد بود، چراکه با دنیاپرستی مردم را از حق دور می‌کرد‌. پس از رسانه استفاده کرد، از هنر استفاده کرد، از آموزش استفاده کرد تا همه یکسان و آنچه این تمدن می‌خواهد آموزش ببینند چراکه اصالت با دنیا است.

غلامی جامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با این استکبار شکل گرفت، پیامی که امام خمینی (ره) به کنگره حج ابراهیمی سال ۶۶ ارسال کردند، مطالعه کنید. امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «اگر تمام دنیا از (امام) خمینی (ره) برگردد، (امام) خمینی (ره) تنها با استکبار می‌جنگد»، انسان به یاد جنگ احزاب می‌افتد. از ابتدا ببینید این آمریکای جهان خوار، چه جنایت‌هایی را باواسطه و یا بی‌واسطه انجام داد تا با خیال خود انقلاب ما را زمین بزند ولی ناکام ماند.

وی افزود: ما در شرایط شعب ابی‌طالب نیستیم، امروز ما در شرایط جنگ بدر هستیم. جریان استکبار و در رأس آن ترامپ ملعون که تصمیم گرفته مستقیم با انقلاب بجنگد، نمی‌تواند به‌راحتی فرار کند.

غلامی جامی تصریح کرد: آن‌ها نباید فکر کنند اگر سردار سلیمانی را شهید کنند، می‌توانند فرار کنند، آمریکا بداند که جریان مقاومت چه شیعه و سنی امنیت را از سربازان و پایگاه‌های آمریکایی در غرب آسیا می‌گیرد و این پایگاه‌ها را با موشک‌های خود محکم به زمین می‌کوبد. جریان استکبار بداند و آگاه باشد که دل‌های جوانان ما با جریان مقاومت همدل‌تر شده است و دستور انتقام سخت ولی‌فقیه ما هم صادرشده است، منتظر ما باشید.

مسئول ادارات و نمایندگی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکای جهان خوار، باواسطه یا بی‌واسطه جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است تا انقلاب اسلامی را زمین بزند، گفت: دشمن فکر‌ نکند اگر سردار سلیمانی را شهید کرد، می‌تواند فرار کند.

مسئول ادارات و نمایندگی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه آمریکایی‌ها انتقام نابودی داعش را با شهادت سردار سلیمانی گرفتند، تأکید کرد: آن‌ها نمی‌دانند که جبهه مقاومت ما در پشت مرزهای اسرائیل آماده نابودی این غده چرکین است. نه‌فقط پاسداران ایرانی، حزب‌الله لبنان، حماس در غزه، حشد شعبی در عراق و سوریه، اسرائیل را با همه تل و تبارش از بین خواهد برد.

وی به ویژگی‌های خط مقاومت اشاره نمود و گفت: نخستین ویژگی خط مقاومت، اخلاص است. سردار سلیمانی ویژگی بارز او اخلاص بود. ویژگی دوم باخدا بودن و مردمی بودن است، سردار ما در اوج‌ جنگ نمازش را باصلابت می‌خواند و در بحران‌ها کنار مردم بود مانند سیل اهواز که دوربین‌ها تلاشش را ثبت کردند.

وی ادامه داد: ویژگی سوم در مقابل کفار باخشم و شدید و در مقابل مسلمانان مهربان و خوش‌اخلاق است، سردار سلیمانی همچنین آدمی بود، ببینید رابطه مسلمانان منطقه را، تشییع‌جنازه باشکوه او در چند شهر عراق و مراسم‌هایی که در ترکیه و سوریه و غزه و شهرهای دیگر جهان به یادش برپا شد و از طرفی ترس و اضطراب دشمنان را، این نمود آیه شریفه والذین معه اشداءُ علی الکفارِ رُحماءُ بینهم است.

غلامی جامی در پایان تأکید کرد: خط مقاومت ادامه دارد، خرمشهرها در پیش است، البته اقتصاد مهم است، اما عزت ما با راهبرد مقاومتِ فعال است.

همچنین علی‌اصغر علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد هم در ابتدای این‌ مراسم از حضور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان تایباد، تقدیر نمود.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 26