در ۹ ماهه ۹۹ ارائه شد؛ بیش از ۸ هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
در ۹ ماهه ۹۹ ارائه شد؛ بیش از ۸ هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

رئیس اداره حقوقی، امور املاک و نمایندگان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد هفت هزار و ۲۳۵ خدمت حقوقی را به مددجویان تحت حمایت در بخش‌های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه داده است.

به گزارش اختر شرق؛ علی مرادپور با بیان اینکه ارائه خدمات این اداره به مددجویان تحت حمایت به منظور حل مشکلات حقوقی آن‌ها است، گفت: خدمات ارائه‌شده توسط اداره حقوقی به مددجویان شامل یک هزار و ۸۷۸ پرونده مددجویی و سازمانی است که در این اداره مورد رسیدگی قرار گرفت.

مرادپور، از معافیت پرداخت هزینه دادرسی و دفاتر خدمات قضایی ویژه مددجویان خبر داد و اعلام کرد: در مدت ۹ ماهه امسال ۲۴۸ وکیل نیکوکار در سراسر استان به‌صورت رایگان و با هدف حل مشکلات حقوقی مددجویان با دفاتر کمیته امداد خراسان رضوی همکاری داشته اند.

رئیس اداره حقوقی، امور املاک و نمایندگان کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امور خانواده، مالی، امور حسبی، ثبتی و ملکی و کیفری به ترتیب بیشترین بخش‌های رسیدگی حقوقی بوده است.

مرادپور به ایجاد ۴۵ میز خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: امسال ۹۲۶ خدمت در قالب میز خدمت به مددجویان ارائه شده است.

لازم به ذکر است؛ مددجویان می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره حقوقی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به اداره حقوقی این نهاد واقع در مشهد- بولوار شهید مدرس- مدرس ۱۲- اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان در قالب میز خدمت مراجعه کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 143