در ۹ ماهه امسال؛ اشتغال‌زایی کمیته امداد خراسان رضوی از مرز ۴ هزار شغل گذشت
در ۹ ماهه امسال؛ اشتغال‌زایی کمیته امداد خراسان رضوی از مرز ۴ هزار شغل گذشت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با اقدامات این نهاد و اختصاص اعتبارات لازم در این بخش از محل منابع بانکی وامدادی طی ۹ ماهه امسال چهار هزار و ۸۱ مورد شغل ایجادشده است.

به گزارش اختر شرق؛ سید حسین کرابی با عنوان اینکه اشتغال یکی از شاخص‌های توانمندسازی خانواده است، اعلام کرد: برای ایجاد چهار هزار و ۸۱ مورد شغل بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌ها هزینه شده است.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد به‌منظور اشتغال‌زایی مددجویان هفت گام را تعیین کرده است، بیان کرد: کارشناسان و ناظران این نهاد برای کمک به پایدارسازی مشاغل، رفع مشکلات و جلوگیری از انحراف طرح تا پنج سال و به‌صورت فصلی بر طرح‌های اجراشده، نظارت می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: مشاغل ایجادشده در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، خدمات، صنفی- صنعتی و شیلات توسط بانوان و مردان از جامعه مددجویی، اعضای خانواده آن‌ها و اقشار نیازمند ایجادشده است.

کرابی اظهار کرد: آموزش بخش مهمی از اشتغال‌زایی است که لازمه دریافت تسهیلات است که در این مورد نیز مجریان در صورت نداشتن مهارت لازم به مراکز طرف قرارداد سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34