در نشست با فرماندار ؛ مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در تاسیس نیروگاه تولید برق در کاشمر بررسی شد
در نشست با فرماندار ؛ مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در تاسیس نیروگاه تولید برق در کاشمر بررسی شد

نشست سرمایه گذار بخش خصوصی با فرماندار کاشمردرزمینه تاسیس نیروگاه تولید برق در شهرستان برگزارشد.

به گزارش اخترشرق؛ امیر دایی صراف فرماندار شهرستان کاشمر در این نشست با تأکید بر نیازهای شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی، سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق را از اولویت‌های زیربنایی شهرستان برشمرد.
وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر در حوزه کشاورزی و صنعت دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی است که برای ورود سرمایه گذار و فعالین به این حوزه نیازمند زیرساخت‌های زیربنایی است گفت براساس طرح آمایش سرزمین شاخص‌ها و پتانسیل‌های شهرستان برای سرمایه‌گذاری شناسایی شده و سرمایه‌گذاری در حوزه احداث نیروگاههای تولید برق در منطقه از بخشهایی است که باید برای حضور و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی و حمایت نماییم.
فرماندار شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: قطعاً احداث نیروگاه برق خورشیدی و سیکل ترکیبی می‌تواند در بلند مدت علاوه بر تامین برق مورد نیاز بخش کشاورزی و صنعت باعث رونق و توسعه کسب و کار، تولید و اشتغال در منطقه خواهد شد.
دایی صراف گفت: برای اجرای پروژه‌های بزرگ نیروگاهی در حوزه برق تمام توان خود را معطوف خواهیم نمود تا این مهم به نتیجه برسد.
دراین جلسه طرح سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینه طرح مطالعاتی پارک انرژی، احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۰۰مگاواتی، احداث نیروگاه chpواحداث نیروگاه خورشیدی ۱۰مگاواتی و همچنین مشارکت در اجرای طرح فاضلاب شهرکاشمر بررسی شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13