درخشش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ نیشابور در المپیاد علمی قطب شمال شرق کشور
درخشش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ نیشابور در المپیاد علمی قطب شمال شرق کشور

جانشین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور،فیروزه و زبرخان از درخشش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در قطب شمال شرق کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛  سید حمید حسینی گفت: هشتمین المپیاد علمی مهارتی سازمان اورژانس کشور با حضور ۴۶ نفر از نماینده های کارکنان اورژانس ۱۱۵ شهرستان های قطب شمال شرق کشور و هفت نفر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ نیشابور در روز شنبه چهارم تیرماه برگزار شد.

حسینی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در زمینه آزمون علمی، آزمون عملی تخصصی شغلی، رانندگی با آمبولانس، رانندگی با موتورلانس، قطعه شناسی آمبولانس، کار با تجهیزات آمبولانس، و آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در پایان آزمون ها ۳نفر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ نیشابور جز هشت نفر برتر تیم قطب شمال شرق کشور شناخته شدند و به مرحله نهایی المپیاد کشوری راه یافتند که اسامی راه یافتگان در بخش تریاژ تلفنی سرکار خانم سمیه سادات حسینی، در بخش کارشناس عملیاتی آقای علی نیرآبادی و در بخش موتورلانس آقای رضا گرمابی می باشد.

جانشین مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پایان از تلاش های مسئول آموزش مرکز و تیم اعزامی قطب شمال شرق کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های علمی مهارتی مداومی که انجام شده امروز شاهد پیشرفت چشمگیر علمی و عملی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ نیشابور هستیم و امیدواریم این موفقیت ها در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی افزایش یابد.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 15