دبیر رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان تایباد: رزمایش مواسات و همدلی احیای نوعدوستی، انسانیت و توجه به اقشار ضعیف
دبیر رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان تایباد: رزمایش مواسات و همدلی احیای نوعدوستی، انسانیت و توجه به اقشار ضعیف

دبیر رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان تایباد گفت: طبق فرمایش های مقام معظم رهبری که از نهادهای مردمی و جهادی خواسته بودند برای کمک به اقشار ضعیف پای کار بیایند؛ این نیاز در شهرستان احساس شد و رزمایش مواسات و همدلی در چهار مرحله صورت گرفت.

حجت الاسلام علی اصغر علیپور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تایباد و دبیر رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: در این چهار مرحله، کارت هدیه، مرغ زنده و بسته های غذایی مختلفی توسط برخی ادارات و نهادهای نیکوکاری و مردمی تهیه و توزیع شدند.

وی بابیان اینکه ارزش پولی خدمات ارائه‌شده در این چهار مرحله بالغ‌بر ۱/۵ میلیارد تومان بود افزود: بیش از هفت هزار بسته ارزاق، ۳۵ هزار پرس غذای گرم، ۱۸۰ میلیون تومان کارت هدیه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اهدا شد و همچنین با تعداد زیادی از نانوایی‌های شهر و روستاها هماهنگ شد که به خانواده‌های نیازمند نان رایگان بدهند.

دبیر رزمایش مواسات و همدلی در تایباد ادامه داد: اجرای رزمایش مواسات و همدلی توانست نوع‌دوستی، انسانیت و توجه به اقشار ضعیف جامعه را برای مردم فرهنگ‌سازی کند.

علیپور در پایان عنوان کرد: پیامبر خدا (ص) در حدیثی می‌فرمایند که اگر بیماری مسری در جامعه شیوع پیدا کند؛ مردم باید در خانه بمانند و صبر پیشه کنند و صبر کردن در این مواقع اجر شهیدان را دارد.

لازم به ذکر است؛ امروز کارت‌های هدیه جهت اهدا به خانواده‌های روستایی کم برخوردار به روحانیون مستقر در روستاهای تایباد تحویل شد تا مطابق برنامه‌ریزی توزیع شود.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 6