دادستان جدید شهرستان رشتخوار معرفی شد/ آمار جرائم رشتخوار کاهش یافته است
دادستان جدید شهرستان رشتخوار معرفی شد/ آمار جرائم رشتخوار کاهش یافته است

حسن‌زاده با حکم رئیس قوه قضائیه به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رشتخوار معرفی و از خدمات حسن صابر دادستان پیشین این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش اختر شرق؛ در آئین تودیع و معارفه دادستان شهرستان رشتخوار که با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد و معاونت دادگستری استان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: مردم در ۹ دی به ندای رهبری لبیک گفته و وظایف خود را به‌خوبی انجام دادند و امروز مردم از مسئولان گله‌مندند و مسئولان باید با پاسخ صحیح و درست وظیفه خود را نسبت به مردم انجام دهند.

معاون دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به نقش دادستان‌ها در جامعه گفت: دادستان‌ها در عینیت بخشیدن به اصل قانون اساسی و تحقق عدالت نقش بسیار مهم و محوری دارند.

فروتنی بابیان اینکه در فرهنگ قضایی از دادستان‌ها به‌عنوان شمشیر عدلیه یاد می‌شود زیرا پیش‌قراولان مبارزه با مجرمان، مفسدان، زیاده‌خواهان هستند، اظهار کرد: دادستان‌ها حافظان بیت‌المال و به‌عنوان مدعی‌العموم تأمین‌کننده امنیت و آرامش در جامعه‌اند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انتخابات در کشور یک اصل است و ملت ایران با شرکت گسترده در انتخابات دو اسفند جاری و انتخاب نماینده انقلابی توطئه‌های استکبار را خنثی خواهند کرد.

 معاون دادگستری استان خراسان رضوی در ادامه از دادستان عمومی و انقلاب رشتخوار درخواست کرد باکسانی که امنیت مزدم را به خطر می‌اندازد برخورد جدی داشته باشند.

حسن صابر دادستان اسبق شهرستان رشتخوار نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم گفت: پیشگیری از وقوع جرم وظیفه‌ای است که از طریق قانون اساسی بر عهده ما گذاشته‌شده و خوشبختانه آمار جرائم شهرستان رشتخوار کاهش یافته است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 236