دادستان تربت جام: نظارت‌های دادستانی در منطقه نمایشی نیست! / رسانه‌ها مطالبه‌گر باشند
دادستان تربت جام: نظارت‌های دادستانی در منطقه نمایشی نیست! / رسانه‌ها مطالبه‌گر باشند

دادستان شهرستان تربت جام با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید برای اعتلای نظام و انقلاب مطالبه‌گر حقوق عامه مردم باشند گفت: رسانه‌ها می‌تواند عملکرد مسؤولین را رصد کنند تا با نقد منصفانه بتوانند با رسالت خود ایجاد امید و نشاط در جامعه اشاعه دهند.

به گزارش اختر شرق؛ حسن وزیری که در ساختمان دادگستری تربت جام به مناسبت روز خبرنگار سخن می‌گفت، اظهار کرد: تلاش دستگاه قضایی نظارت جدی بر عملکرد صحیح دستگاههای خدمت رسان به مردم خواهد بود و رسانه‌های تربت جام باید عملکرد ما را رصد کنند تا نشان دهیم نظارت‌های دادستانی در منطقه نمایشی نخواهد بود و گرچه اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست!

دادستان شهرستان تربت جام به خبرنگاران توصیه کرد: همه باید در کنار مردم باشیم و مردم قطعا قاضی خوبی برای مطالبه‌گری از حقشان هستند و رسانه‌ها قطعا می‌تواند انگیزه ما را در این مسیر دوچندان کنند.

در ادامه این جلسه ریاست دادگستری شهرستان تربت جام از خبرنگاران به عنوان عوامل تاثیر گذار جامعه یاد کرد و گفت: خبرنگاران باید از مبالغه‌گری پرهیز کنند و عملکرد شما بر افکار جامعه تاثیر گذار است و ضرورت دارد واقعیت‌های را به مردم انعکاس دهید.

حجت الاسلام والمسلمین نجف زاده در ادامه افزود: خبرنگاران علی رغم سختی کار همیشه دغدغه‌های مردم را داشته و این تلاش‌ها قطعا ستودنی است تا نقش رسانه در جامعه بیشتر دیده شود.

این نشست خبری که حدود دو ساعت به طول انجامید، تنی چند از خبرنگاران نسبت به مسائل مختلف شهرستان با دادستان و ریاست دادگستری تربت جام مطرح و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 109