خط تولید کارخانه قند تربت‌جام مجدد فعال شد
خط تولید کارخانه قند تربت‌جام مجدد فعال شد

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام از فعالیت مجدد خط تولید کارخانه قند جام و پرداخت بخش عمده حقوق معوقه کارگران با ورود دستگاه قضایی و هم‌افزایی شورای تأمین و دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

به گزارش اخترشرق؛ حمید علیزاده با اعلام خبر فعالیت مجدد خط تولید کارخانه قند جام و پرداخت بخش عمده حقوق معوقه کارگران تأکید کرد: یکی از مطالبه‌های اصلی ریاست قوه قضائیه در راستای پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از کار و رونق تولید داخلی است.

وی بابیان این‌که هرچقدر بستر کار و تولید در این شهرستان رونق پیدا کند به همان میزان شاهد کاهش جرائم هستیم، تصریح کرد: از عمده مشکلات شهرستان تعطیلی کارخانه قند جام با نارضایتی‌های اجتماعی ازجمله‌عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران و مطالبات اشخاص خصوصی بود که با ورود دستگاه قضایی و شورای تأمین تا حدودی مشکلات این کارخانه که سابقه داشت به حمدالله حل شد.

وی گفت: در بازدید میدانی که با همراهی شورای تأمین شهرستان صورت گرفت نکات مثبتی مشاهده شد و پیگیریم سایر مشکلات اندک هم با مدیریت و پیگیری مدیران و هم‌افزایی شورای تأمین و دستگاه‌های مربوطه برطرف شود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام با تأکید بر حمایت قضایی از کارگاه و بنگاه‌های کارآفرینی در ایجاد کار و اشتغال‌زایی افراد بومی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده بخش عمده حقوق معوقه کارگران پرداخت و الحمدالله خط تولید کارخانه قند جام فعال شد.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها می‌بایست کمک کنند تا چرخ تولید این کارخانه همچنان بچرخد چراکه حفظ این کارخانه تولیدی جز میراث گران‌بهای شهرستان نقش مؤثری در صنعت تولید شکر داشته است.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 59