خدمتگزاری به مردم قوچان و فاروج را در هر پستی ترجیح می‌دهم
خدمتگزاری به مردم قوچان و فاروج را در هر پستی ترجیح می‌دهم

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص شایعات حذف قوچان از پروژه راه‌آهن گرگان- مشهد -بجنورد، وزیر راه و شهرسازی در حضور رئیس‌جمهور کشور که دومین شخص بعد از مقام معظم رهبری است گزارش راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد را مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهد و می‌گوید در کیلومتر ۴۶۰ در قوچان ایستگاه مسافربری احداث می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به چند نکته که در فضای مجازی علیه بنده تخریب‌شده است می‌پردازم، گفت: در خصوص شایعات حذف قوچان از پروژه راه‌آهن گرگان- مشهد -بجنورد، وزیر راه و شهرسازی در حضور رئیس‌جمهور کشور که دومین شخص بعد از مقام معظم رهبری است گزارش راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد را مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهد و می‌گوید در کیلومتر ۴۶۰ در قوچان ایستگاه مسافربری احداث می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص منطقه ویژه اقتصادی قوچان به همین شکل است و در اصل ۷۴ قانون اساسی مقرر می‌داند و وقایع قانونی پس از تصویب در هیئت‌وزیران تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود و آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مقرر می‌داند لوایح قانونی باید به امضای مشترک رئیس‌جمهور و وزیر ذی‌ربط برسد مثلاً اگر موضوع در مورد مسائل خارج است باید وزیر امور خارجه با رئیس‌جمهور مشترکا پایین لایحه قانونی امضا کنند.

شوشتری عنوان کرد: رئیس‌جمهور امضا کرده است و هیئت‌وزیران جمهوری اسلامی ایران ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در قوچان را تصویب کرده‌اند و تقدیم مجلس شده است و کمیسیون اقتصادی مجلس آن را تصویب کرده و صحن علنی مجلس آن را هم تصویب کرده است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان ایراد بر این لایحه گرفته و دوباره به مجلس برگردانده است و مجدد مجلس تصویب کرد و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی این موضوع به شهرستان قوچان آمدند و در مصلای قوچان در جمع یادواره شهدا سخنرانی کرده‌اند.

شوشتری بابیان اینکه هر مسئولی که به شهرستان سفر می‌کند ما کلی هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم بعد میگویند این سفر ارتباطی با نماینده ندارد؛ مأموریت خودم را این میدانم که مسئول را به شهرستان بیاورم، اظهار کرد: در فضای مجازی اعلام می‌کنند که فلان کس می‌خواهد در فلان کشور اروپایی برود و اقامت کند بنده خادم دولت و یک کارمند جزء هستم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه روزی به من گفتند برو در کویر خدمت کن و من به آنجا رفتم و خدمت کردم روزی به من گفتند برو در نقطه صفر خدمت کن و بنده صادقانه در نقطه صفر مرزی خدمت کردم، مطرح کرد: خدمتگزاری به مردم قوچان و فاروج را در هر پستی ترجیح می‌دهم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 18