خداوند در قران مجاهدین با مال را مقدم بر مجاهدین با نفس می‌داند
خداوند در قران مجاهدین با مال را مقدم بر مجاهدین با نفس می‌داند

نماینده منتخب چناران، گلبهار، گلمکان، طرقبه و شاندیز گفت: خداوند مومنان را توصیه به معامله ای کرده که از آتش جهنم نجات می‌دهد و آن جهاد بامال است که تقدم دارد بر جهاد با نفس که نشان از ارزش این نوع مجاهدت دارد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر حسین عباس زاده امامی نماینده منتخب چناران، گلبهار، گلمکان، طرقبه وشاندیز با شرکت در رزمایش مواسات وهمدلی مومنانه کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران با بیان اینکه خداوند مومنان راتوصیه به معامله ای کرده که از آتش جهنم نجات می‌دهد وآن جهاد بامال است که تقدم دارد بر جهاد با نفس  که نشان از ارزش این نوع مجاهدت دارد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه به محرومین است و مجاهدین با اموال همین خیرین و متمولینی هستند که توفیق دارند پولشان در راه  برآورده شدن نیازهای نیازمندان هزینه گردد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مجاهدان ازابتدای انقلاب، خاطرنشان کرد: یک زمانی مرزهای کشور ما مورد هجمه قرارگرفت و جوانان ما در مقابل آنان ایستادند و مدافع وطن نام گرفتند، شرایطی پیش آمد و حرامیانی به حرم اهل بیت حمله ور شدند و جوانان عزیزی رفتند و در مقابل آنان قدعلم کردند و مدافع حرم نام گرفتند.

دکترحسین عباس زاده امامی در ادامه با اشاره به موقعیت حال حاضر کشور و شیوع ویروس کرونا گفت: درشرایط فعلی وباتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا عزیزانمان درقسمت های مختلف بهداشت ودرمان، پزشکان، پرستاران و… ماه ها خانواده خود را ندیده و از خانواده خود دور بودند این عزیزان واژه جدیدی را وارد ادبیات کشور ما کردند و مدافعان سلامت نام گرفتند.

منتخب مردم چناران، گلبهار، گلمکان، طرقبه وشاندیز گفت: درشرایط فعلی و در کنار نهادهای امدادی، بودند خیریه ها و مراکزی که با توجه به حس نوع دوستی و انسان دوستی خود به نیازمندان کمک کردند که این روحیه جای تقدیر دارد.

ابراهیم خیرخواه مقدم سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) چناران نیز ضمن خیرمقدم خدمت مسئولین  حاضر در رزمایش به ارائه گزارش کار پرداخت و عنوان کرد: در سال ۹۸ بیش از ۱۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جهت رفع نیازهای ۷۷۴۳ نفر از مددجویان  تحت پوشش اهدا شده است.

وی گفت: ۲۰۰۰ بسته مواد غذائی با همکاری تمامی دستگاه های اجرائی، خیرین گرامی و با نظارت امام جمعه و تلاش هشت مرکز نیکوکاری فعال درسطح شهرستان جمع آوری و بین مددجویان تحت پوشش در شهرهای چناران، گلبهار، گلمکان و روستاهای تابعه توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم سبدهای کالای تهیه شده شامل برنج، گوشت مرغ، روغن، رب و دیگر ملزومات و مایحتاج غذایی  تهیه شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری سپاه ناحیه چناران در بین نیارمندان شناسایی شده شهرهای چناران، گلبهار، گلمکان و روستاها و توابع این شهرها توزیع شد.

خبرنگار: سید احمد بکائول

image_printچاپ مطلب

Visits: 3