خبرهای خوش برای اهالی خانواده هاکی خراسان رضوی از زبان سرپرست هیئت
خبرهای خوش برای اهالی خانواده هاکی خراسان رضوی از زبان سرپرست هیئت

اعضای هیئت‌رئیسه هیئت هاکی خراسان رضوی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان دیدار و در خصوص موانع و راه‌کارهای پشتیبانی و مانع زدایی در این رشته ورزشی بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش اختر شرق؛ اعضاء هیئت‌رئیسه و سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی با همراهی مسئولان هیئت هاکی شهرستان مشهد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش افشین داوری با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و ضمن تبریک این ایام، انتصاب و حضور وی را در رأس ورزش خراسان رضوی تبریک گفتند.

حمید علیزاده سرپرست هیئت هاکی استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر در خصوص موانع این رشته ورزشی و نیازها، برنامه‌ریزی‌ها و راه‌کارهای مانع زدایی و پشتیبانی از ورزشکاران و داوران و مربیان و همچنین توسعه آن گفتگو کرد.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم در اختیار قرار دادن خانه هاکی و اعتبارات مالی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و جاری هیئت، عنوان کرد: قطعاً حضور مدیران بومی از جنس ورزش و آشنا با ظرفیت‌ها و دغدغه‌های ورزشکاران و مربیان و اهالی ورزش استان در رأس هدایت و راهبری این حوزه در اداره کل می‌تواند، مسیر رشد و پیشرفت و تکاپو دوباره ورزش استان را همواره‌تر کرده و به آن سرعت بخشد.

علیزاده همچنین در مطلبی دیگر به راه‌اندازی جلسات رایگان رشته هاکی چمنی در مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر اشاره و بیان کرد: این امر با مساعد اداره کل ورزش و جوانان در راستای برنامه‌های هیئت استان برای توسعه این رشته ورزشی و استعدادیابی در گستره مناطق مختلف به‌ویژه محلات محروم و سرشار از استعداد شهر مشهد انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه به‌زودی میزبان اردوهای تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های بسیار زیاد سه جلسه رایگان چمن مصنوعی واقع در مجموعه مرحوم جعفریان گلشهر جهت تمرین هاکی در اختیار هیئت هاکی استان قرار گرفت.

سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی با اشاره به خبرهای خوش برای خانواده هاکی استان، عنوان کرد: به‌زودی نتایج آزمون دوره داوری و مربیگری اعلام خواهد شد همچنین بخشی از بدهی هیئت هاکی در خصوص تأمین اجتماعی پرداخت‌شده و با قول مساعد آقای دکتر داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، هیئت هاکی استان به‌زودی دارای خانه هاکی خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 96