خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در استانداری خراسان رضوی
خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در استانداری خراسان رضوی

با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، استاندار، مسئولان استانی، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در استانداری خراسان رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش اخترشرق؛ استاندار خراسان رضوی در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در محوطه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باور ما بر این است که در استانداری ۲ هدیه الهی را دریافت کرده‌ایم که به وجود آن‌ها در این محیط نیازمند بودیم.

یعقوبعلی نظری ادامه داد: از این پس، این مکان فقط استانداری خراسان رضوی نیست بلکه آرامگاه ۲ شهید است. در این راستا وجود و حضور این شهیدان به ما کمک می‌کند و در فضای مدیریتی استان تاثیرگذار خواهد بود.

وی ابراز کرد: امیدواریم این ظرفیت را داشته باشیم که با هر نگاه به مرقد مطهر این شهیدان و هر رفت و آمد از کنار مزار آن‌ها، آثار وجود مبارک آن‌ها را در مراحل خدمتگزاری حس کنیم و از برکت وجود آن‌ها بهره‌مند شویم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: این افتخاری برای استانداری خراسان رضوی و دستگاه‌های اجرایی استان است که علم شهدا در نقطه کانونی و مرکز استانداری برپا شود و شاید خداوند متعال به خاطر نیاز درونی همه ما به آثار و برکات شهدا، این نعمت حضور آن‌ها را به ما ارزانی داشته است.

نظری با اشاره به حضور خانواده معظم شهدا در این مراسم عنوان کرد: حضور خانواده‌های معظم شهدا به استانداری خراسان رضوی معنویت داده است.

وی تصریح کرد: این عهد و پیمان را با شما مردم می‌بندیم که همه تلاش و فکری و جسمی خود را به کار گیریم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم. باید گفت حضور ما در این جایگاه، هیچ دلیلی جز خدمت به مردم و استحکام نظام جمهوری اسلامی ندارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 24