خانواده شهید «مفتوحی» ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری سالمندان بردسکن اهدا کردند
خانواده شهید «مفتوحی» ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری سالمندان بردسکن اهدا کردند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن گفت: خانواده شهید «علی مفتوحی» ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز سالمندان بردسکن که در حال احداث می‌باشد، اهدا کردند.

به گزارش اختر شرق؛ علی نخعی در خصوص ایثارگری ایثارگران گفت: در دوره‌های مختلف مشاهده می‌کنیم، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان که خود نیز ایثارگر هستند، فعالیت خیرخواهانه مختلفی را برای مردم انجام می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسکن با بیان اینکه در دو سال گذشته و با شیوع کرونا، تعدادی از خانواده شهدا هزینه مراسم یادبود شهیدان خود را در قالب «کمک مومنانه» بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند، تصریح کرد: کمک به جهت ساخت مدارس و تجهیز آن، وقف در امور مختلف کشاورزی و غیره… از موارد دیگر این ایثار اجتماعی توسط این قشر معزز است.

وی تاکید کرد: در همین دورانی که اغتشاشگران در حال نابودی امکانات دولتی مردم هستند، خانواده شهدا و ایثارگران با مال و جان خویش در حال فداکاری برای مردم هستند.

نخعی گفت: مادر شهید «علی مفتوحی» در سن ۹۵ سالگی بر اثر کهولت سن به رحمت ایزدی پیوست و خانواده این شهید در جهت زنده نگه داشتن، یاد شهدا و قدردانی از زحمات این مادر مومنه، ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری سالمندان که در حال ساخت می‌باشد، اهدا کردند.

لازم به ذکر است؛ شهید «علی مفتوحی» فرزند محمد در سوم آذرماه ۱۳۴۴ در شهر بردسکن دیده به جهان گشود و به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفت و برای دفاع از کشور خانه و شهر خود را رها کرد و عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 21