خانه کشتی شهید رسولی شهر رشتخوار کلنگ زنی شد
خانه کشتی شهید رسولی شهر رشتخوار کلنگ زنی شد

فرماندار رشتخوار گفت : دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در چهارمین روز از هفته دولت در رشتخوار از جمله چمن مصنوعی و خانه کشتی کلنگ زنی و افتتاح شد.

فرماندار رشتخوار گفت : دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در چهارمین روز از هفته دولت در رشتخوار از جمله چمن مصنوعی و خانه کشتی  کلنگ زنی و افتتاح شد.

خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با بیان اینکه خانه کشتی شهید رسولی شهر رشتخوار با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با حضور   مسؤلین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان کلنگ زنی شد، گفت: زمین چمن مصنوعی شهید ساداتی شهر رشتخوار با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و مساحت ۱۰۵۶ مترمربع  افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیزات روشنایی و فنس کشی به این پروژه تخصیص داده شده است.

عرب همچنین از کلنگ زنی پروژه ساختمان تجاری، اداری و مسکونی امام رضا(ع) در شهر رشتخوار خبر داد و عنوان کرد: این پروژه با ۷۶۰ مترمربع زیربنا و مساحت کل ۱۴۰۰ متر با مشارکت شرکت انبوه سازان برتر آرسام شرق در موقوفه مرحوم محمد حسین قرایی کلنگ زنی شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه احداث فیدر جدید از پست رشتخوار با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال   افتتاح شد.

فرماندار رشتخوار گفت:  پروژه فرآوری خشکبار و کره گیری پسته با سرمایه گذاری معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در زمین به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع در ناحیه صنعتی این شهرستان کلنگ زنی شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7