حمایت پالایشگاه خانگیران سرخس از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق جهش تولید
حمایت پالایشگاه خانگیران سرخس از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق جهش تولید

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: مرکز رشد و نوآوری این مجتمع گازی باهدف حمایت از استارتاپ های نوپا، ارائه ایده‌های خلاقانه و اشتغال جوانان، رونق تولیدات داخلی کشور، همکاری دوسویه صنعت گاز و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی و «جهش تولید» راه‌اندازی شده است.

به گزارش اختر شرق؛ سید مجید منبتی در جلسه‌ای با عنوان جایگاه نوآوری در راهبردها و تحقق چشم‌انداز در صنعت گاز، تصریح کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک شرکت استراتژیک محور هست و ما در راستای تحقق چشم‌انداز سازمان در افق سال ۱۴۰۴ که سرآمدترین شرکت با تولید پایدار گاز و ثروت آفرینی باارزش افزوده هست حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه واژگان اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش‌بنیان از دهه ۸۰ به شکل راهبردی در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مطرح‌شده است تأکید کرد: در اسناد بالادستی باید از منویات ایشان استفاده و در تدوین چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده نماییم.

مهندس منبتی ادامه داد: صنعت عظیم گاز برای تحقق آرمان‌ها و پیشبرد برنامه‌ها، به همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند است و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور اشاره گردیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور نیروی انسانی است و اگر بخواهیم در انجام فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان موفق باشیم باید از ظرفیت علمی و پژوهشی کشور استفاده نماییم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: در همین راستا این شرکت با ایجاد مرکز رشد و نوآوری در شهرستان سرخس تلاش می‌نماید تا با آماده‌سازی بسترهای لازم، جوانان تربیت‌شده انقلابی با ارائه ایده‌های نو و خلاق خود بتوانند به ایجاد اشتغال در این خطه مرزی پرداخته و تحقق بیانات مقام معظم رهبری را به بروز و ظهور برسانند.

وی مأموریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با تولید انرژی پاک عنوان و اضافه کرد: مدیران سازمان به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان اعتماد بالایی دارند و همکاری دوسویه این شرکت و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار جهش تولید می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 38