حل مشکل مسکن و اشتغال جوین، نیازمند برنامه
حل مشکل مسکن و اشتغال جوین، نیازمند برنامه

استاندار خراسان رضوی گفت: با ایجاد قرارگاه مسکن در این شهرستان، موضوع مسکن ملی باید به سرعت به انجام برسد و اسیر بروکراسی اداری نشود.

به گزارش اختر شرق؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری جوین با بیان اینکه مسکن و اشتغال جوین، دو موضوع مهمی است که حل آن به پیگیری، کار میدانی و برنامه ریزی، نیاز دارد، عنوان کرد: با ایجاد قرارگاه مسکن در این شهرستان، موضوع مسکن ملی باید به سرعت به انجام برسد و اسیر بروکراسی اداری نشود.

وی افزود: مسئولان در این زمینه باید واگذاری زمین، صدور پروانه رایگان و ارائه خدمات مهندسی رایگان را، در دستور کار قرار دهند.

نظری بیان کرد: ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به هر متقاضی مسکن ملی، باید در دستور کار قرار گیرد تا افراد، خود برای ساخت مسکن اقدام کنند.

استاندار با بیان اینکه برای رفع بیکاری، باید قرارگاه اشتغال جوین فعال شود و در گام نخست، جمعیت مخاطب خود را به صورت فهرست، شناسایی کند و این افراد در حوزه‌های مورد علاقه یا دارای مهارت، حمایت شوند، اظهار کرد: مدیران کشت و صنعت جوین، طرح‌های پیشنهادی جدید خود را برای گسترش و توسعه این شرکت، ارائه کنند تا بررسی شود.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7