حضور پرشور مردم رشتخوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار دیگری خلق کرد
حضور پرشور مردم رشتخوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار دیگری خلق کرد

مردم حزب الله و شهیدپرور رشتخوار هم‌زمان با ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای مقام معظم رهبری لبیک و با شعار مرگ بر امریکا و اسراییل انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

به گزارش اختر شرق؛ مردم در شهرهای رشتخوار، جنگل و فتح‌آباد حضور خود را در چهل و یکمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب در کنار یکدیگر وحدت و هم‌دلی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد، جناح‌های مختلف سیاسی با در دست داشتن پلاک‌هایی و عکس‌های مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و پارچه نوشته‌هایی مرگ بر امریکا و اسراییل و غیره در این شهرستان به صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌اند و حمایت خود از نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

 در این مراسم مردم با مشت‌های گره‌کرده شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای؛ گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای»، سر دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله حبیبی نماینده دوره سوم رشتخوار و خواف در این مراسم با تقدیر از ملت شریف ایران خصوصاً مردم انقلابی رشتخوار از شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز هم‌زمان با فجر سلیمانی، رشتخوار همانند سایر مناطق کشور یکپارچه وحدت و همدلی بودند و همه آمده‌اند تا عشق و ارادت خود را به‌نظام نشان دادند.

وی ضمن تقدیر از مردم رشتخوار با اشاره به اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رنگ و بوی سردار دلاور اسلام را دارد و همه از حاج قاسمی می‌گویند که عمرش را صرف مبارزه با استکبار و تأمین امنیت کشور کرد و در این راه به شهادت رسید، عنوان کرد: ملت حق‌طلب ایران با پیروی از امام راحل عظیم الشان (ره) بساط ظلم و ستم را برچیدند و با تقدیم هزاران شهید فرصتی فراهم آوردند تا آرزوی دیرپای برپائی حکومت اسلامی را برآورده سازند.

نماینده دوره سوم رشتخوار و خواف گفت: در طول ۴۱ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری بی‌بدیل امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) با ایستادگی تام و تمام در مقابل دنیای استکبار به‌خصوص آمریکای جنایتکار و خون‌های پاک شهدای گران‌قدر به درختی تناور بدل گشته که سایه‌سار اقتدار آن، پناهگاه همه مستضعفان عالم شده است.

 حجت اسلام حبیبی بابیان این مطلب که راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن‌ماه در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز نماد پیامی روشن برای نمایش وحدت، اقتدار و انسجام ملت ایران در برابر جهانیان است، گفت: انقلاب اسلامی تداوم دارد و پشتیبان تمام انقلاب‌های فکری، سیاسی و اجتماعی است و ما باید همیشه پشت سر رهبر معظم انقلاب باشیم تا آسیبی به انقلاب ما نرسد.

وی با عرض تسلیت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: دشمن با به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی می‌خواست صدای مردم را خاموش کند اما برعکس شد.

نماینده دوره سوم رشتخوار و خواف با اشاره به در پیش روز بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مسیر انقلاب را هموار می‌کند و به فرموده رهبری معظم انقلاب باید در انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حبیبی بابیان اینکه باید با انتخاب اصلح و حضوری باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم زیرا مجلس از ارکان اصلی نظام است، مطرح کرد: تعهد و تخصص کاندیدای مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است و باید کسی انتخاب شود که بتواند حرف مردم را مطرح و پیگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با هوشیاری بیشتر این انقلاب را حفظ کنیم و در راستای اتحاد و وحدت گام برداریم.

لازم به ذکر است؛ قرائت قطعنامه و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان از دیگر ویژه‌برنامه‌های مراسم محوری ۲۲ بهمن در رشتخوار بود.
خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 73