حضور پرشور مردم تربت‌جام در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
حضور پرشور مردم تربت‌جام در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

مراسم راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ امروز هم‌زمان با چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیش از پنج هزار نقطه کشور عزیزمان برگزار شد و اصحاب رسانه آن را به دنیا مخابره کردند که: «برنامه عیناً همان برنامه دوران فرماندهی شهید سلیمانی است».

به گزارش اختر شرق؛ در این مراسم پرشکوه مردم ولایت مدار تربت‌جام از تمامی اقشار جامعه‌ از شهر و روستا پا به‌پای امامان جمعه تشیع و تسنن، فرماندار، مسئولین شهرستان، دانش آموزان خواهر و برادر، فرماندهان نظامی و انتظامی با حرکت از میدان شهدا و شعارهای محوری «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» اعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» و همچنین دفاع از جبهه مقاومت را به نمایش گذاشتند.

فرماندار تربت‌جام بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس باورهای دینی و قلبی مردم شکل گرفت، گفت: دو چشم به حماسه حضور شما دوخته است، یک‌چشم نامحرمان، چشم آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب، چشم معاندین داخلی و از آن‌سو چشم محرم نظام مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، دلسوزان نظام به این حماسه دوخته‌شده است، شما با حضور گسترده خود چشم نامحرمان را کور و چشم دلسوزان نظام را بیناتر کردید.

امام‌جمعه شهرستان تربت‌جام نیز در سخنانی ضمن تبریک گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دو دغدغه بزرگ بر سر راه انقلاب‌های الهی است، ادامه‌دار بودن و سالم ماندن و از سوی دیگر خط‌مشی انقلاب‌های افتخار به گذشته و امید به آینده است.

حجت‌الاسلام معتمدی فر افزود: ویژگی انقلاب اسلامی ما این بود که از ابتدا بزرگ متولد شد و ازاین‌جهت انقلاب ما ارزش داشت که اسلام را وارد معادلات سیاسی و اندیشه بشری کرد

وی بیان کرد: داشته‌های انقلاب اسلامی ما ماهیت اسلامی بودن آن است، اسلام ما حرف اول آن اقامه توحید است و قرآن کریم کتاب انقلاب اسلامی ما است.

امام‌جمعه تربت‌جام مطرح کرد: دومین داشته انقلاب ما رهبری امام راحل (ره) و بعدازآن مقام معظم رهبری است، سومین داشته انقلاب ما مردمی باوفا داشتن است، مردم ما باهم و یده واحده بودند.

حجت‌الاسلام معتمدی فر در پایان از مسئولین خواستند در قبال مردم به وظیفه خود عمل کنند و از مردم خواستند در انتخابات احساسی عمل نکنند و به فردی رأی بدهند که انقلابی و حافظ نظام جمهوری باشد و بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند.

لازم به ذکر است؛ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با قرائت قطعنامه توسط برادر اکرامی مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قرائت و مردم با تکبیر مهر تأیید بر آن زدند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 21