حضور مردم در راهپیمایی خودرویی در مشهد
حضور مردم در راهپیمایی خودرویی در مشهد

حرکت نمادین خودروها و مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه همراه با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور پرشور مردم مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از مهر؛ همزمان با آغاز مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه در سراسر کشور که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورتی متفاوت و عمدتاً در فضای مجازی و ارسال عکس و متن‌های انقلاب در فضای مجازی برگزار می‌شود در مشهد با حرکت نمادین خودروها و رژه موتوری برگزار شد.

حضور پر شور مردم مشهد از ساعت ۹ صبح امروز در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا علیه السلام جلوه ویژه‌ای به خیابان‌های این شهر داده است.

لازم به ذکر است؛ راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ روز چهارشنبه در خیابان امام رضا علیه السلام با عبور از مقابل جایگاه در میدان بیت‌المقدس مشهد آغاز شده است و در پایان این مراسم سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی سخنرانی می‌کند.

محل ورود خودروها برای حضور در مراسم از انتهای خیابان امام رضا علیه السلام، پایانه مسافربری مشهد، بولوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر است.

یکصد دستگاه موتور از هیأت موتورسواری با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم حضور داشتند، ۳۰۰ صندلی در مقابل جایگاه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی چیده شده و دو دستگاه خودرو پلیس در مقابل موتورسواران و دو دستگاه خودرو پلیس نیز در مقابل خودروها مسئولیت نظم در حرکت آن‌ها را برعهده دارند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 109