حرکت های تقریبی، انقلابی و آتش به اختیار ابرقدرت ها را به التماس وا داشته است
حرکت های تقریبی، انقلابی و آتش به اختیار ابرقدرت ها را به التماس وا داشته است

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تفکر حرکت های تقریبی ،انقلابی و آتش به اختیاربا پشتوانه مردمی تا الان موفق بوده وابرقدرت هارا به التماس وا داشته است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تفکر حرکت های تقریبی، انقلابی و آتش به اختیاربا پشتوانه مردمی تا الان موفق بوده وابرقدرت هارا به التماس وا داشته است.

به گزارش اختر شرق؛ معاونت امور جمهوری اسلامی ایران در مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی درآئین تاسیس دفترمجمع تقریب بین مذاهب اسلامی تربت جام گفت : تفکر حرکت های تقریبی ،انقلابی و آتش به اختیاربا پشتوانه مردمی تا الان موفق بوده وابرقدرت ها را به التماس وا داشته است.

حجت الاسلام سید حامد علم الهدای افزود: برای رسیدن به اهداف بلند بزرگان تقریب مذاهب از گذشته ودر طول مدت بعد از بعثت پیامبر اکرم (ص) همه دلسوزان باید به میدان بیایند و هزینه کند و برای رسیدن به امت واحده در گام نخست باید فکرها به هم نزدیک شود.

وی ادامه داد: تفکرتقریب و حرکت تقریبی  نیاز جهان اسلام است و همه باید تلاش کنیم  تا فکرها را به هدف نزدیک کنیم و زمینه امت واحده درست  شود.

معاونت امور جمهوری اسلامی  ایران تصریح کرد: فعالیت درمجمع تقریب مذاهب با علما بود اما اکنون این  حرکت به دانشگاه رسیده تا اساتید، دانشجویان و متفکرین جامعه در وادی تقریب و درمسیر امت واحده قدم بردارند.

حجت الاسلام سید حامد علم الهدای خاطر نشان کرد: مردم اگر علما و اساتید دانشگاه را در کنار هم ببینند امیدوار می شوند و فاصله موجب ضعف می شود.

وی ابراز کرد: مجمع تقریب مذاهب با دانشگاه پیام نور و آزاد تفاهم نامه امضاکرده و این روند با پشتوانه مردمی، علما، اساتید و سردمداران وحدت ادامه دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10