حرکت حضرت زهرا و انقلاب ما هر دو در جهت ظهور بود
حرکت حضرت زهرا و انقلاب ما هر دو در جهت ظهور بود

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به این‌که حرکت زهرا و انقلاب ما هر دو در جهت ظهور بود، اظهار کرد: حرکت زهرا حرکت برای ظهور امام و حرکت انقلاب ما برای ظهور امام بود، ظهور یعنی امامی که خدا معرفی کرده ظاهر شود ظاهر باشد و در قله حاکمیت قرار بگیرد و نتیجه حکومت امام عدالت می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حاج شیخ مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار در همایش دستاوردهای انقلاب که در محل امامزاده سیده حمزه کاشمر برگزار شد گفت: شهید مدرس به لحاظ بصیرت در جایگاه بالایی قرار دارد او در آن دوران کاملاً دوست و دشمن را شناخت و بهترین مسیر را انتخاب کرد و چراغ راهی برای خیلی از آیندگان شد.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به این‌که حرکت زهرا و انقلاب ما هر دو در جهت ظهور بود، اظهار کرد: حرکت زهرا حرکت برای ظهور امام و حرکت انقلاب ما برای ظهور امام بود، ظهور یعنی امامی که خدا معرفی کرده ظاهر شود ظاهر باشد و در قله حاکمیت قرار بگیرد و نتیجه حکومت امام عدالت می‌شود.

وی افزود: امامت پیامبر اکرم تا زمانی که در مکه بود به ظهور نرسیده بود چون در قالب حکومت نبود و اجرا در اختیار او نبود و هنگامی‌که مدینه می‌آید امامت ظهور پیدا می‌کند و نتیجه آن این است که در مدینه عدالت برقرار می‌شود و مدینه الگو می‌شود و بقیه مشتاق اسلام می‌شوند.

حجت‌الاسلام حاج شیخ مهدی طائب با عنوان این‌که اسلام با شمشیر جلو نرفته است و این دروغی است که در تاریخ نوشته‌اند، خاطرنشان کرد: اسلام پیامبر، اسلام سعودی، اسلام وهابی و اسلام پادگانی نیست. اسلام پیامبر اسلام امام رحمت‌الله است ما از اول انقلاب به هیچ جا حمله نکرده‌ایم چند بار دفاع کردیم و یک نقطه نداریم که ما حمله کرده باشیم. وقتی به شهید بهشتی شهید باهنر شهید دستغیب شهید همت حمله کردند در هنگام شهادت خود هیچ‌کدام مسلح نبودند اگر ما پایگاه آمریکایی‌ها را زدیم و ابتدا آن‌ها قاسم سلیمانی را شهید کردند و سعید سلیمانی هم مسلح نبود.

مسئول قرارگاه عمار تصریح کرد: در طول تاریخ، علی بن ابیطالب به عدالت مشهور است حضرت علی نیز یک‌قدم جنگ طالبانی و جنگ داعشی نداشت در صفین و نهروان به او حمله شد و درنهایت هم در محراب عبادت به شهادت رسید و او نیز مسلح نبود. محور عدالت محور توسعه اسلام و محور جهانی‌شدن اسلام علی بن ابی‌طالب بود که مورد هجوم قرار گرفت اگر از امام علی دفاع نمی‌شد امامت از بین رفته بود و اگر امامت از بین رفته بود دین خدا و اسلام از بین رفته بود و زهرای مرضیه به میدان آمد و مانع از بین رفتن امامت شد، زهرای مرضیه نتوانست علی بن ابیطالب را به قدرت برساند ولی توانست از شهید شدن علی جلوگیری کند و امامت ولو بعد از یک نفر ظهور کند.

وی ابراز کرد: برای پنهان نگه‌داشتن امام زمان خدا کمک کرد و امام زمان غایب مطلق شد چون برای شهید شدن یک‌قدم فاصله داشت و اگر امام زمان شهید می‌شد امامت زنده نگهداشته نمی‌شد و این دفعه وقتی امام زمان از جامعه غایب شد اسلام از بین نرفت بلکه افراد کار می‌کردند تا نیرو بسازند و بالغ‌بر هزار سال طول کشید تا حضرت امام ظهور کرد.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به این‌که حضرت امام به دنبال تحقق عدالت بود و لازمه و شرط ظهور امام زمان برطرف شدن دلایل غیابت امام زمان می‌دانست گفت: قاسم سلیمانی دست، زبان و چشم رهبری در منطقه بود و ظهور حاج قاسم از رهبری بود و کسانی که حاج قاسم را زدند مدنظرشان رهبری بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند باید قدرتمند شوید عنوان کرد: دشمن حاج قاسم را زد ولی هدف مقام معظم رهبری بود چون حاج قاسم سایه مقام معظم رهبری بود. آمریکا فرعون است که می‌گوید هر که با من نیست دشمن است و برای بیرون کردن این افراد نیاز به قدرت است و رهبری خون‌بهای حاج قاسم را بیرون کردن آمریکا از منطقه یعنی عراق، بحرین، سوریه، کویت، امارات، عربستان و خلیج‌فارس قرارداد.

وی ادامه داد: چهل سال مقاومت کردیم و رهبری ما باکمال قدرت می‌گوید آمریکا باید از این منطقه برود و ترامپ هم حرفی نمی‌زند چون یقین دارد این اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام طائب در پایان گفت: بهترین دستاورد انقلاب و حرکت فاطمه زهرا این بود که امروز امام به ظهور برسد و در راستای این موضوع تاکنون ۵۰۰ هزار شهید داده‌ایم تا بتوانیم قدرت فرعون زمانه را بشکنیم و منتظر ظهور امام زمان باشیم و اگر این دستاورد بخواهد به نتیجه برسد زحمت دارد.
خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 12