حادثه در محور جنگل رشتخوار، یک فرهنگی را به کام مرگ فرستاد
حادثه در محور جنگل رشتخوار، یک فرهنگی را به کام مرگ فرستاد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: بار دیگر گرداب حادثه برای تعدادی از همکاران عزیز و دلسوز آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار شاغل در آموزشگاه ابتدایی تلاش روستای چاهشورک فرجامی اندوه بار را رقم زد و تقدیر بر آن شد که مرحوم سرکار خانم اشرفی آموزگار عزیز و مهربان رخ در نقاب خاک کشد و سه نفر دیگر از همکاران پرتلاش ما نیز در حادثه واژگونی خودرو دچار مصدومیت شدید گردند.

به گزارش اختر شرق؛ محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: بار دیگر گرداب حادثه برای تعدادی از همکاران عزیز و دلسوز آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار شاغل در آموزشگاه ابتدایی تلاش روستای چاهشورک فرجامی اندوه بار را رقم زد و تقدیر بر آن شد که مرحوم سرکار خانم اشرفی آموزگار عزیز و مهربان رخ در نقاب خاک کشد و سه نفر دیگر از همکاران پرتلاش ما نیز در حادثه واژگونی خودرو دچار مصدومیت شدید گردند.

وی ضمن عرض تسلیت خانواده و وابستگان و تمامی همکاران عزیز فرهنگی، برای مجروحین این حادثه غم بار که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند شفای عاجل از خداوند مهربان طلب کرد.

لازم به ذکر است؛ محور جنگل از توابع شهرستان رشتخوار که بیش از صد کیلومتر است علاوه بر کم عرضی جاده متاسفانه از آسفالت نامرغوب و ناامن برخوردار است.

این محور سال هاست با ارتقا بیش از ۱۵ سال از شهرستان و شهر جنگل بناست از جاده روستایی به شهری تبدیل شود اما هر مسولی یا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که می‌یاید هنوز نتوانسته این ارتقا را به سر انجام برساند و با اعتبارات قطره‌ای و اندک صد سال طول می‌کشد این صد کیلومتر آسفالت شود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 81