حاجی آبادی: اولین جلسه هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با معین اقتصادی مشهد
حاجی آبادی: اولین جلسه هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با معین اقتصادی مشهد

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با معین اقتصادی شهرمشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در راستای تحقق شعار سال ۹۹ و استفاده از ظرفیت و پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد و اجتناب از موازی کاری و تعامل و تفاهم با دیگر دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها اولین جلسه هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با معین اقتصادی شهرمشهد برگزار شد.

در این نشست فهیمی رئیس معین اقتصادی شهرستان درخصوص انعقاد تفاهم نامه و همکاری‌های فی مابین آمادگی خود را با حوزه معاونت جوانان اعلام داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این جلسه اعلام کرد: مثلث توسعه اقتصادی یکی از ایده‌های نو و خلاقانه بوده که می‌تواند در این شرایط اقتصادی سخت به ویژه در وضعیت کرونایی و تحریم‌های کشور به جوانان در بخش‌های مختلف کمک کند.

اسماعیل حاجی‌آبادی بیان کرد: ۱۵ سازمان مردم نهاد در حوزه کارآفرینی مسغول به فعالیت هستند و این یک ظرفیت است به زودی ظرفیت‌های حوزه ورزش و جوانان جهت ارئه همکاری‌های بیشتر با معین اقتصادی شناسایی و فعالیت خودمان را بیشتر خواهیم کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ما در این حوزه آموزشی سازمان‌های مردم نهاد و برگزاری دوره توجیهی به جوانان است که بتوانیم تعامل و تفاهیم بیشتری با دیگر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و کارآفرینان داشته باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 59