جلوگیری از رخنه بدخواهان در انتخابات، وصیت سردار سلیمانی است
جلوگیری از رخنه بدخواهان در انتخابات، وصیت سردار سلیمانی است

معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: وصیت سلیمانی این است که نگذاریم بدخواهان در این انتخابات و انتخابات‌های آینده به اردوگاه انقلابیون مسلمان، به اردوگاه شما مردمی که همیشه در کنار انقلاب و رهبرتان بوده‌اید، به اردوگاه شما پیران این سرزمین، اردوگاه شما خانواده‌های شهیدان رخنه کنند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید محمدصادق خرازی سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، سفیر سابق ایران در فرانسه و دبیر کل حزب ندای ایرانیان در جمع کثیری از مردم بردسکن بابیان این مطلب که سلیمانی چون رزمندگان دیگر این منطقه بزرگ یعنی ترشیز تاریخی ایران ترشیز نام دار در فرهنگ و تمدن خراسان بزرگ درخشیده است، عنوان کرد: مهم‌ترین درس تاریخی سلیمانی پیوند دین و حاکمیت قرآن و اسلام، مبارزه با استبداد، مجاهدت و مقابله با استعمار بود.

وی تصریح کرد: سلیمانی بیش از ۴۰ سال درصحنه جنگ و جهاد برای این مردم جنگید، از سربازی آغاز کرد تا به بزرگ‌ترین سردار نامدار نهضت اسلامی در همه ممالک اسلامی رسید و هنگام شهادتش تمام اقالیم دنیای اسلام سیاه‌پوش شد.

خرازی با اشاره به اینکه پیام خون سردار سلیمانی، پیوند امت اسلام در مبارزه با ظلم استعمار و استعمارگران در دنیای اسلام بود، اذعان کرد: سلیمانی امت اسلام را علیه صهیونیست متحد کرد و ملت‌های مسلمان را در یک‌کلام در برابر استعمار امپریالیسم مستحکم‌تر کرد.

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بابیان اینکه اگر تاریخ جنبش‌های ضد استکباری و ضد استعماری را ببینیم چ‌گوارا ها کاستروها و بسیاری از قهرمانان بزرگ ضد استعماری انگشت کوچک قاسم سلیمانی فرزند کویر ایران نبودند و نخواهند شد، تصریح کرد: سلیمانی شاگرد امام بود شاگرد شایسته‌ دل‌بسته پیوسته رهبر بزرگوار انقلاب بود، مقلد بود، فرمانده داشت، فرمانده اش که امر می‌کرد جبهه‌های امت اسلامی را مملو از شهامت و ایثار و جهاد می‌کرد.

وی افزود: نامداری چون سلیمانی را باید اسوه تاریخ اسطوره تاریخ امت اسلامی نام نهاد. سلیمانی متعلق به ایران بود متعلق به تاریخ امت اسلامی بود و متعلق به جغرافیای امت اسلام بود.

خرازی بابیان اینکه وصیت سلیمانی این است انقلاب باید در دست فرزندان انقلاب باشد، انقلاب را نمی‌توان به بیگانگان داد، مطرح کرد: انقلاب یعنی میراث شهیدان، انقلاب یعنی میراث مجاهدت‌های مردمان بزرگی که از نهضت مشروطیت از آیت‌الله مدرس و شهید مطهری و بسیاری از بزرگواران پرارزش و علمداران پرارزش آن را هدایت می‌کردند.

وی ادامه داد: وصیت سلیمانی این است که نگذاریم بدخواهان در این انتخابات و انتخابات‌های آینده به اردوگاه انقلابیون مسلمان، به اردوگاه شما مردمی که همیشه در کنار انقلاب و رهبرتان بوده‌اید، به اردوگاه شما پیران این سرزمین، اردوگاه شما خانواده‌های شهیدان رخنه کنند.

سفیر سابق ایران در فرانسه بابیان این مطلب که رخنه تدریجی نامحرمان می‌تواند جبهه مقاومت انقلابیون را تضعیف کند، گفت: هرگاه دیدید بیگانه‌ای می‌خواهد تحریم کند بدانید در مخیله او توطئه است، دنیایی استعمار هر آنچه می‌توانست علیه مردم مظلوم به کاربست.

وی خاطرنشان کرد: نمونه‌اش هفته گذشته رسالت بزرگ امریکا و اسرائیل تحفه‌ای که خودشان به خودشان دادند را ببینید، سه میلیون آواره را نادیده گرفتند و عاقبتش قتل‌عام سه میلیون فلسطینی در سرزمین‌های اشغال‌شده امت اسلامی و امت علوی خواهد بود سازش‌کاری و بی‌خردی سران ناجوانمرد عرب در پیوندشان با یهود و نصاری جبهه امت اسلامی را مقاوم‌تر خواهد کرد انتفاضه بزرگ در میان امت اسلام و امت علوی در پیش روی آن‌هاست، روزگاری که مقاومت تبدیل به ادبیات نشده بود آن روزگاری که مقاومت هنوز مکتب فکری نشده بود فلسطینیان و مجاهدان مسلمان پرچم و عکس‌های امام خمینی را در دست داشتند، با پرچم و بیرق انقلاب ایران، اسرائیل را در درون سرزمین خودشان خفه کردند.

خرازی بابیان این مطلب که سلیمانی ایران، عراق، سوریه، لبنان و مدیترانه را به هم پیوند داد، گفت: در عهد ساسانی سرزمین ترشیز از سرزمین‌های بزرگ و رزم‌آور پرور بود در همان هنگام که یمنی‌ها در مقابله قبایل وحشی مانده بودند فرمانده بزرگ سپاه ایرانی به‌فرمان شاه ساسانی به یمن رفت و یمن را حفظ کرد و تمامیت ارضی امروزه یمن متعلق به مردم بزرگ خراسان و پدران و بزرگان و پیشکسوتان شما است، در عهد جدید مردم مسلمان ایران و منطقه باهم پیوند خوردند.

وی ادامه داد: از آن‌سوی سرزمین‌های یمن تا آن‌سوی سرزمین خراسان بزرگ، از مدیترانه تا جلگه هند در اختیار مبارزان قلندر مجاهدی است که خواب را بر دشمن صهیونیستی و خواب را بر استکبار جهانی آلوده ساختند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 8