جلسه هم‌اندیشی اعضای دفتر دکتر احمدپور نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس
جلسه هم‌اندیشی اعضای دفتر دکتر احمدپور نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس

در این جلسه صمیمی و کاری که با حضور اعضای دفتر رشتخوار و خواف در محل دفتر خواف برگزار شد مباحث مختلف و مهم و راهکارهای هم‌افزایی و همگرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ اقدامات اساسی و زیر بنائی دکتر احمدپور در این یک سال بدون سروصدا و تبلیغات مرسوم موجب شده است که شخصیت جهادی انقلابی پیگیر و جدی ایشان برای بعضی از مردم نشناخته باقی‌مانده و می‌طلبد تا تمام آگاهان منصف جامعه از احداث و اجرایی شدن جاده سنگان به تربت‌حیدریه که آرزوی دیرینه این دیار بود و اهمیتی که برای همگان خصوصاً داغ‌دیدگان داشت یاد کنند.

چاه‌های آب کشاورزی بخش سلامه که درگذشته به معادن واگذارشده بود با پیگیری‌های مداوم و جدی دکتر احمدپور و در جلسات خصوصی با ریاست قوه قضائیه و مسئولان مربوطه به‌صورت مسکوت باقی‌مانده است.

انعقاد قرارداد انتقال آب خلیج همیشه فارس به خواف که به‌عنوان یک آرزوی دست‌نیافتنی محسوب می‌شد برگ زرین دیگری است در کارنامه درخشان دکتر احمدپور حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی و اخیراً حضور استاندار و ۱۵ مدیرکل در دورافتاده‌ترین روستاهای خواف و رشتخوار و اخذ تصمیمات عام‌المنفعه پس از شنیدن درد دل‌های مردم یکی دیگر از اقدامات خیرخواهانه و دلسوزانه و روحیه خستگی‌ناپذیری جناب آقای دکتر احمدپور است.

تأکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی و نهایی کردن مبلغ ۷۶ میلیارد تومان از مطالبات مردم و دولت یک اتفاق و اقدام بی‌نظیر است که با اصرار و پافشاری نماینده جامه عمل پوشانده شد و صدها اقدام بزرگ و کوچک دیگر که از دید رسانه مغفول مانده و شخصیت معنوی و روحانی ایشان اجازه تبیین آن را نداده است و مجال پرداختن به آن در این مقوله نیست.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 52