جلسه تکریم و معارفه سرپرست ریاست بنیاد شهید نیشابور
جلسه تکریم و معارفه سرپرست ریاست بنیاد شهید نیشابور

جلسه تکریم و معارفه سرپرست ریاست بنیاد شهید نیشابور برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ ابوطالب جوان، معاون استاندار و فرماندار نیشابور دراین‌باره اظهار کرد: امام فرمودند بنیاد شهید نسبت به همه مجموعه‌ها افضل است. چراکه افراد آن قشر افضل هستند شهدا، ایثار گران، جانبازان لذا یک حرمت و جایگاه ویژه بنیاد شهید بین سازمان‌ها و ادارات دیگر باید داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر من پشت این میز نشستم به‌عنوان یک نماینده دولت به اعتبار خون کسانی است خونشان را تقدیم کرده‌اند.

جوان با اشاره به اینکه نیشابور ۲۴۰۰ شهید دارد پس اعتبار ماست نیشابور و باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و توقع ما بیشتر از جاهای دیگر است.

فرماندار نیشابور عنوان کرد: بعضی وظایف مدیر بنیاد شهید را قانون مشخص کرده ولی بعضی تکالیف شرعی هستند. باید در وظایف بنیاد توجه به امور فرهنگی در رأس باشد. در بنیاد شهید پراکندگی در حوزه فرهنگی داریم و نیاز به سازمان‌دهی داریم و انسجام در خانواده بنیاد شهید یک ضرورت است همه‌ی اعضای بنیاد باید سر یک سفره بنشینند.

جوان بابیان اینکه اولویت اول وحدت و یکپارچگی در درون خانواده شهداست. تا از هم مطلع نباشیم نمی‌توانیم به یکدیگر خدمت کنیم، گفت: من توقع ام از مدیر جدید این است که وقت بزارند و پرونده خانواده شهدا رو بررسی کنند‌ و بینند حق‌وحقوقشان پرداخت می‌شود و مشکلاتشان رو شنوا باشند و هر جا نیاز به همکاری ما باشد ما در خدمتیم.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 22